traff ene læreren på skolen i svømmehallen igår

Lillerosin89

Glad i forumet
ja jeg traff den ene læreren i graderoben i svømmehallen igår, hun er ikke min lærer for hun har helse og sosial klassene men hun er jo med på turer og diverse viss vi skal på det sammen me første klasse så vet jo godt hvem hun er, men igår så inviterte hun meg og lillemor hjem til seg ( vi har barn på samme alder ) så de to små kunne leke sammen.
men jeg synes det blir litt rart[8D] hun er lærer og jeg elev[:-]
hadde dere gått hjem til en lærer sånn at dere kunne småpratet og barna leke?

WHAT, er de normale mennesker med barn og normale liv når de ikke er på skolen altså??? [:o]

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Kunne jeg gjerne gjort, om det var en jeg trodde jeg kom overens med. Det er jo ikke din lærer så det vil jo ikke "ødelegge" lærer-elev forholdet heller..[:)]

det er sant, siden hun ikke er min lærer[:)] hun virker jo som kjempe koselig dame[:)] og jeg tror ikke det er mange årene imellom oss heller. så jeg tror kanskje jeg skal ta sjangsen, verdt et forsøk, jeg har jo ikke allverdens med venner som har barn heller så[:)]

såklart, men nå er jeg lærer også da....hehe

om jeg hadde invitert elever hjem er en annen sak [8D]

Ja det kunne eg gjort. [:D]

Edit: Og når det skal være sagt trudde eg du skulle fortelle noko meir spennande når det begynte med ein lærar i garderoben.... [:)] HAHA![:D]

ORIGINAL: MammaMia98

såklart, men nå er jeg lærer også da....hehe

om jeg hadde invitert elever hjem er en annen sak [8D]

Sign[:)]
Jeg er ganske streng med elev-lærer roller og holder klar distanse der. Men der i mot, så kan jeg godt bli "venner", nærmere bekjent med tidligre elever[:)]
Men i forhold til HI, så er det jo ikke egentlig hennes lærer[:)]

Så lenge du ikke er skaplesbisk og det kommer til å foregå ulumskheter der så[:D]

ORIGINAL: gull nr2*2011

Jeg hadde dratt, morro for barna og ha noen å leke med[:)]

Back
Topp