Tradisjoner...

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
I

Ingenbruker

Guest
Hvilke tradisjoner har du/dere i familien? Er det noen du er spesielt glad i og ønsker å holde på?

En gang i uka så jobber gubben kveld, da er jeg å lillegutt alene hjemme.
Da spiser vi kveldsmat og ser film i senga vår, og minsten får da sove i vår seng etter filmen ❤ dette har blitt en tradisjon og både minimann og jeg ser frem til det hver uke nå :D (liker å ha gubben hjemme, men er noe spesielt rundt det med alenetid med barna og) :)

Møtes hele familien hver søndag, det vil jeg holde på :) og vi har en teit regle som må fremføres før hver middag :happy:

Jeg og storebror har en kosestund i sengen på kvelden når han skal sove:-). Når han er søvning nok og klar for å sove så legger han seg i armkroken min eller på brystet mitt og sovner der♡. De ukene gubben jobber kveld blir det desverre dårlig med det fordi lillebror er så urolig på kveldene men sitter i sengen med han og lar han ihvertfall ligge inntil meg:-)

Hmm... Jeg drar alltid hjem til mine forelder til den årlige Martnan der de bor, alltid andre helgen i september.
Det startet jeg med når jeg flyttet til Norge for 7 år siden og etter det har det bare blitt at jeg har kjørt hjem hvert år. Nå føles det som en skikkelig tradisjon og jeg gleder meg til barna blir store nok til å glede seg til det :)

Spiser med min familie en dag i uken

Is til middag en gang hver sommer. Det er populært her iallefall :-)

Back
Topp