tradisjoner???

Hilly77

Gift med forumet
Er det sånn for dere og, at tradisjonene har blitt viktig å gjennomføre /holde liv i etter at dere har fått barn??

før brydde jeg meg ikke så mye om tradisjoner o.l- fniste bare av tanken liksom, så ikke helt poenget[8|][8D]

men etter at jg har fått barn har det blitt viktigere å holde liv i feiringer og tradisjoner...

Yes i go for it[:D]

har egentlig alltid vært opptatt av tradisjoner, men etter jeg fikk barn har det vært viktig for meg å lage egne tradisjoner[:)]
så her holdes det fast ved en del gamle tradisjoner, og laget endel nye[:)]

ORIGINAL: Skravlemor

har egentlig alltid vært opptatt av tradisjoner, men etter jeg fikk barn har det vært viktig for meg å lage egne tradisjoner[:)]
så her holdes det fast ved en del gamle tradisjoner, og laget endel nye[:)]

Blitt viktigere etter at jeg fikk barn ja, men jeg har ikke så mange tradisjoner egentlig..

Tradisjonsbundet har jeg nok alltid vært. I alle fall en del ting får man ikke lov å endre på, hihi.

Har i tillegg laget noen nye for oss selv.
Syns det er hyggelig med tradisjoner man lett kan holde i hevd og bringe videre til ungene :) Tenker nok litt ekstra på det når det nå kryper mot jul [:D]

Spørs jo helt på hva slags tradisjoner da, jeg og mannen kommer fra forskjellig sted, så vi har sjeldent noe felles, så vi jobber litt med å lage våre egne som begge to kan leve med :-) Jeg tror ikke jeg får samboer til å feire julekvelden 25. desember for eksempel :-P

Back
Topp