Tradisjoner på 1 juledag

KMB1990

KMB1990
Sommerfuglene <3
Hva har dere av tradisjoner på 1 juledag? :)
Her har vi julelunsj med hele familien, god mat og godt selskap!

Samme som dere:) ikke hele-hele familien da vi ikke er så mange som bor i trheim, men veldig koselig. Og så får vi pyntet oss litt.

Her spiser vi julefrokost sammen, har på pysj og spiser rester til lunsj. Så er det gjerne gjester på besøk til middag. Ellers koser vi oss med julegavene våre.

Vi bare slapper av.
Er alene, og ingen familie i nærheten.
Vi skal på en rundtur fra fredag til søndag, og så feirer vi nyttår hos mamma. Så første del av jula tar vi det rolig hjemme.

Spiser god frokost sammen da.

I dag ble den riktignok uten storebror siden han ikke er helt i hundre, og sov på sofaen...

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

her er det en stille og rolig det(pleier å være) jeg og far spiser bestandig lutefisk 1 dag, men gubben liker ikke det så han holder seg til sylta. :p

Men i efta/kveld kommer vist svigerinna mi, gubben hennes og 1 eller 2 barn, samt at svigermor er her enda, så da blir det ikke spes stille

Julebrunch i pysjen.
Lese bok, strikke, se film...bare slappe helt av.

Vi sover alltid lenge , ser på film og skal på julebrunsj hos mine foreldre kl 14. så er det film og masse julegodteri på kvelden.

kosedag! Jeg akter å gå i pysjen min i hele dag. Men jeg har invitert til julebrunsj kl 14, så jeg bør kanskje skifte. og begynne å lage mat.... akk.. Men unga sitter å leker med det dem fikk i går. :D

Den store pysjdagen :) Rydder i gavene fra i går og barna leker med det nye. Bare kos hele dagen :)

Egentlig sen frokost hos svigerfamilien, men pga kvalme, hodepine og mangel på energi som følge av svangerskapet dro bare mannen og jeg ligger igjen i sengen ;)

Lang og skikkelig god frukost :) Slappe av evnt gå tur, før ribba hives i ovnen og vi får gjester til middag/kaffe :) Kvelden er avslapping på sofaen.

Vi slapper bare av hjemme :) skal lage pizza til middag idag, så blir det selskap igjen imorgen :)

Vi hadde julefrokost/lunsj, barna leker med gavene de fikk, vi koser oss hjemme hele dagen !Slapper av med tv film og tar det helt rolig ! Flåklypa må også ses!

Bursdagselskap for søster og middagsselskap hos svigers på kvelden. Ingen rolig dag med andre ord ☺️

Sover veldig lenge, lang og god frokost med eggerøre laks, julepostei, sylte etc, middag kl.18.00, julefilmer og lek med julegavene:) Har besøk eller er i besøk ..i år er det vi som har:)

Back
Topp