Trademax

Kulenr3

Glad i forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Heia!

Vi har kjøpt oss hus og skal flytte inn i sommer.

Holder på å lete etter ny sofa og en del nye møbler.

Når jeg googler, kommer stadig gigaleverandøren Trademax opp. Egentlig litt skeptisk på å bestille på nettside som ikke har butikk.

Noen som har erfaringer med denne?

Heia!

Vi har kjøpt oss hus og skal flytte inn i sommer.

Holder på å lete etter ny sofa og en del nye møbler.

Når jeg googler, kommer stadig gigaleverandøren Trademax opp. Egentlig litt skeptisk på å bestille på nettside som ikke har butikk.

Noen som har erfaringer med denne?
Har ikke egne erfaringer. Men da jeg hjalp svigermor med å finne nye møbler til stuen så kom vi over Trademax og Chilli. Vi valgte å styre unna pga tilbakemeldingene om kundeservice dersom noe var sendt feil, var ødelagt eller ikke kom i det hele tatt. De som hadde fått det de hadde bestilt virket fornøyd, men det var mange som skrev at de hadde helt elendig kundeservice og at retur var vanskelig selv ved feilsendte og ødelagte møbler.

Har en venninne som fikk feil sofa derfra! Dårlig kundeservice. Mye styr da det blir sendt fra Sverige.

Har kun brukt Trademax til balkongmøbler og det var helt uproblematisk. Fine møbler som ser akkurat like fine ut nå på tredje sommer. Møblene ble levert hjem på dør.

Bestilte balkongmøbler derfra i vår.
Fikk feil bord, og sjåføren var 3timer forsinket(de oppgir levering mellom to klokkeslett).
Etter mye om og men fikk vi tilsendt riktig bord. Kommer ikke til å bestille noe mer derfra tror jeg...

Styrte unna nå pga jeg så veldig mye negative tilbakemeldinger. Ville ikke ta sjansen da må jeg innrømme.

Kjøpe hagemøbler, måtte reklamere (Skadet under transport), det gikk fint, men det er kvaliteten på møblene som hadde bekymret meg mest. Tror ikke møblene holder så lenge. Hadde ikke kjøpt sofa til stuen der feks. Vil tro det er vanskeligere å reklamere på ting som man tenker skal vare en stund, men som allikevel ramler fra hverandre eller slites raskere ut enn forventet.

Har kjøpt ting derfra flere ganger (sittebenk, lamper, osv). Litt lang leveringstid, men det ble oppgitt på forhånd. Veldig fornøyd. :)

Vi har også bare gode erfaringer med trademax, har bestilt to sofaer derfra. Søstera mi har bestilt sofa, stuebord, tv benk og spisegruppe derfra, mine foreldre sofa og spisegruppe og mine besteforeldre har kjøpt spisegruppe derfra, men ingen av oss har hatt noe problemer som har trengt kundeservice.

Nå når jeg ser der er mye tull med de om det skulle skjedd noe under transport eller lignende, vet jeg ikke om jeg ville bestilt derifra igjen...

Jeg bestilte spisestoler derifra, men angret meg og ba om å få heve kjøpet. Det var null problem og pengene var tilbake på konto dagen etter. Synes det var veldig god kundeservice.

Back
Topp