Tr?

Pinky77

Blir kjent med forumet
Ja da er jeg på rugedag 7 Tiden går så sakte, skal ikke teste før 1. Juni om jeg har regnet riktig. Men jeg har skikkelig symtomer på tr til tider, så magefølelsen min sier at det lykkes nok ikke denne gang.... men håpet er jo der fremdeles.

Hvordan går det med dere andre som ruger?

Hei  solhas [:)]

Denne rugetiden er spennende! Oxo er vi jo så mange her inne som ruger denne gang...
Er d ferskforsøk eller fryseforsøk du har? Mensmurringer tror jeg er vanlig i rugetiden, ser flere har d, har hatt de jeg også siste dagene..men ingen tr... er spent på å teste nå ja [:D]
Småblødde litt på lørdag og litt på søndag morgen, ikke noe mengder, bare litt ferskt blod på papiret... kan jo være bivirkninger av progynova og progestan... Er på rugedag 14 i fryseforsøk nå, mitt første forsøk i d hele og store, så alt er nytt [8|]
Kunne ha testen i dag, men har lovet sambo som er på kurs å vente til han kommer hjem på onsdag... så må bare smøre meg med tålmodighet [:D]
Testet på dag 10 med billig-test, den var blendahvit.. kan jo ha vært for tidlig (håper d[;)]), men magefølelsen sier at d ikke er vår tur nå, så får vi se på onsdag om d stemmer [;)]

Hei MsRose[:)]

Ja det er rart med den magefølelsen. men vi får krysse fingrene å håpe at den er feil. Jeg fikk satt inn et perfekt ferskt egg den 18. mai. Dette er vårt 1. forsøk,(ingen på frys) så det er vel litt for godt til å være sant hvis vi skulle lykkes med en gang. Vil ikke være for optimistisk, for da blir jeg bare så skuffa...
Det at du småblødde litt kan jo være bivirkninger som du sier, eller at egget rett og slett fester seg.
Syns du er kjempeflink som klarer å vente på sambo med å teste.

Masse lykke til![:)]

Back
Topp