TR

Essmeralda

Forelsket i forumet
hvor mange dager har det gått mellom hver gang på det meste hos dere??

jeg har ligget på 31 dager i fram til forrige gang, da ble det 38, og nå er jeg på dag 44 [8|] hvor lenge skal jeg vente....
og jeg er IKKE gravid, for har ikke hatt noe sengehygge siden sist jeg hadde TR... (sambo har vært bortreist)

ja har hatt tr vekke et helt år på det meste, og et halvt år oxo flere ganger... så det er leeeenge.....

ORIGINAL: småsmurf

Det må være frustrerende når tanta dukker opp så uregelmessig.. En kan jo få forhåpninger tett og ofte, om en hadde hatt sengehygge[;)][8D]
Her er det omtrent til å stille klokka etter, 26 dager, men har faktisk vært nede i 24 dager de siste syklusene, tror kroppen min vil bli gravid jeg..[:)]

ja det er skikkelig irriterende at den ikke kommer... får jo fårhåpninger vet du. [:@] (men ikke denne gangen da, nå er jeg bare irritert [8D])
jeg hadde det sånn før jeg ble gravid med førstemann... men etter jeg fikk tilbake mensen etter det var den jo så stabil, helt til nå.....

Venter enda jeg også.. er på dag 31 nå.. Pleier ALLTID få på dag 26!! sist forsøk var jeg i rute.. hvis hun ikke kommer i natt, kjøper jeg test i morgen! Da er det i så fall et mirakel om den er positiv..

Back
Topp