Dere som har hatt FER i styrt syklus og brukt lutinus/estradot etter innsett, fikk dere tr på medisinene?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satt inn onsdag 14/8, testdag 16 dager etter. Satt inn blasto så det er jo veldig lenge da, så vi skal teste på onsdag som kommer. Ikke noe spotting enda, men dårlig følelse og mensmurring som alltidAlltid fått mens 2-3 dager etter medisin-slutt. Men har spottet litt i varierende grad alle gangene da.
Hvordan går det med deg forresten? Når er testdato?
Bestemt oss for å teste på onsdag, har testdag neste fredag 16 dager etter innsett av blasto.. grunnen til at jeg spør er at jeg har sluttet å teste, og venter vanligvis bare på mens.. og om jeg ikke får det nå, vil jeg ikke få opp håpet uten grunnJeg har alltid fått mens også på medisiner, så det tror jeg er veldig individuelt.
Masse lykke til! Har du testdag rett rundt hjørnet?![]()
SkjønnerBestemt oss for å teste på onsdag, har testdag neste fredag 16 dager etter innsett av blasto.. grunnen til at jeg spør er at jeg har sluttet å teste, og venter vanligvis bare på mens.. og om jeg ikke får det nå, vil jeg ikke få opp håpet uten grunn![]()
Noen får menstruasjon eller begynnende blødning på Lutinus, andre ikke. Så det er ingen garanti om TR ikke kommer. 16 dager etter blasto er det lengste jeg noen gang har hørt om. Da er du faktisk 5+0 på testdag da! Men...det fine med det er kanskje at man slipper å fange opp alle de kjemiske. Dem er det jo en del av etter blasto. Og testen bør være knallpositiv. Ser hvorfor klinikkene ønsker det.Satt inn onsdag 14/8, testdag 16 dager etter. Satt inn blasto så det er jo veldig lenge da, så vi skal teste på onsdag som kommer. Ikke noe spotting enda, men dårlig følelse og mensmurring som alltidventer mens lørdag da.
Har hatt innsett i naturlig syklus, aldri styrt. Ja. OnsdAg er vi jo nesten garantert et troverdig svar, det er vel det de tenker på i PorsgrunnSkjønner
Tror som sagt det er veldig individuelt, frustrerende nok. Denne uvissheten er jo det verste. Men hvordan har det vært for deg tidligere? Eller er det første FER i styrk syklus?
16 dager etter innsett av blasto er rekordlenge da! Hvilken klinikk går du til? Vet at mange setter 9-10 dager som testdato ved innsett av blasto. Jeg går til St. Olav der setter de alltid testdato til 14 dager etter innser uansett «alder» på embryo, men 16 dager bar jo voldsomt lenge da. Samtidig; får du positiv test på testdato er vel allerede sjansene ganske gode.