TR eller festeblødning? TW bilder

Førstegangsprøver96

Flørter med forumet
Hei. Jeg blir gal av dette her. Fikk ovitrelle for 8 dager siden og har hatt murringer de 3 siste dagene. Jeg synes det kjennes ut som mensen, men igjen så pleier jeg ikke ha noe særlig mensensmerter. De siste 2-3 dagene har det vært litt «grums» på papiret når jeg tørker meg. Synes det er veldig tidlig for TR å komme nå på CD22. Kan dette være festeblødning? Unnskyld ekle bilder, men jeg må bare ha svar!!
 

Vedlegg

  • IMG_0764.jpeg
    IMG_0764.jpeg
    388,8 KB · Visninger: 71
  • IMG_0765.jpeg
    IMG_0765.jpeg
    371,9 KB · Visninger: 62
  • IMG_0753.jpeg
    IMG_0753.jpeg
    359,7 KB · Visninger: 64
Jeg tenker det kan være det, siden det kan kan være 6-7 dager etter el, men at det også kan være litt ubalanse i hormoner pga ovitrellen som gir det. Man blir helt gal av å tenke og lure på sånt, så skjønner godt du spør. Håper det er festeblødning og det resulterer i spire! :)
 
Jeg tenker det kan være det, siden det kan kan være 6-7 dager etter el, men at det også kan være litt ubalanse i hormoner pga ovitrellen som gir det. Man blir helt gal av å tenke og lure på sånt, så skjønner godt du spør. Håper det er festeblødning og det resulterer i spire! :)
Jeg håper så inderlig. Dette er siste sjans før jeg skal evt. begynne på Wgovy for å komme meg ned i vekt så jeg kan bli klar til eventuell IVF. Jeg hr så lyst til å klare det naturlig
 
Håper såklart på festeblødning for din del! Jeg har opplevd dette mange ganger uten å ha vært gravid (uten å kunne vært gravid heller), men da er det heeeelt i begynnelsen av mensen og maks 1 døgn så dette blir jo noe helt annet :D
 
Back
Topp