Trøtting

Klomsis

Forelsket i forumet
MAI 2013
Fungerer ikke for tiden. Er bare små kvalm men jeg sover hele tiden. Er jo så trøtt. Sover i pausen på jobb å sover mens lille mann ser barne tv. Så legger jeg meg igjenn i 9 tiden på kvelden. Stakkars mannen får jo ikke oppmerksomhet i det hele tattFlere trøttinger hær?
 
Du er absolutt ikke alene. Sov hele natta, klarte 1.5 time på jobb idag før jeg måtte hjem..var hjemme ca 10 og sov til 16:30 og er allerede trøtt igjen.. Så trøtting for alle pengå :p
 
*rekker opp hånda på den*
Har bestemt meg for å sitte litt lenger våken enn 1930 idag så har bevist ikke lagt meg på sofaen. . Da sovner jeg nemlig haha. .
Gjesper ca hele tiden og bare kikker på klokken om jeg kan legge meg snart haha :p
 
ja! jeg er uendelig trøtt om dagen og ikke minst kvalm :(
 
Jeg er helt lik deg. Jeg er stolt om jeg holder ut til kl 21.00.


I helgen sov jeg to timer på dagen da frøkna sov. Helt ferdig..

Gleder meg bare til å komme hjem fra jobb, legge frøkna og legge meg selv.

Ser frem til mer energi!
 
Jepp! Jeg måtte ta opp (!!!) jakten på kjærligheten i går, for gikk å la meg før.... Sov i 12 timer, følte meg ikke så kvalm i dag. Så mulig det hjalp på :)

Trøtt som en strømpe..... Foreldre på jobb (jobber i barnehage) spør om jeg har det bra :p har så lyst å buse ut med det, men føler jeg ikke kan det, da vi ikke har sagt det til svigers ennå engang :p
 
Kan sove flere ganger til dagen, og bilkjøring gjør meg iallfall søvnig:p litt deilig, men litt slitsomt også!
 
Her også. Kan ikke huske jeg var så trett de andre gangene; sliter seriøst med å holde meg våken i løpet av dagen!
 
Oh yes! Helt forferdelig....

I tillegg er jeg inne i en veldig hektisk fase på jobb og sliter med å holde tidsfrister.... Hater å ikke levere på jobb!

Ligger meg stort sett samtidig som minstemann kl 21.... Og da har jeg gjerne sovet en time eller to på ettermiddagen!

Blir dette bedre eller?!

Husker ikke at det var sånn sist gang!
 
Jeg har vært hjemme med syk liten gutt i to dager nå, og det er nesten fælt å si det, men det har passet meg bra... :O han har bare villet ligge på sofaen og se barne-tv og film, så vi har småduppet sammen i to dager nå :p
 
Kjeeeeempetrøtt her også! Jeg har også vært hjemme med sykt barn! Veldig herlig egentlig (bortsett fra at hun har vært ganske dårlig:( ), da har jeg sovet når hun har sovet! :)
 
Helt ufattelig trøtt. I dag er jeg oppe mye lengre enn jeg har vært den siste mnd, og det er kun fordi jeg ikke har orket å reise meg for å finne senga. Sovet rundt ni hver kveld, og kjenner meg totalt umotivert for å stå opp hver morgen, og er nesten sånn at jeg vurderer å ringe meg "syk" på morgenen fordi jeg er så sliten.
 
Ahh endelig hjemme etter jobb. Nå sove en time før jeg skal hente gullgutten i barnehagen
 
Dødstrøtt og sliten!! Hvis jeg med vilje unngår sofaen og bare peiser på den ene dagen er neste dag helt ødelagt. Tydelig at man må ta hensyn til kroppens behov for hvile. Men det blir bedre - hold ut :)
 
Umenneskelig trøtt! Kan legge meg klokken 20.00! Og sover minst 1 dubb på dagen! Sovner lett 3-4 ganger i løpet av dagen!
 
Kjempe trøtt... Sovner fremdeles dårlig om natten, men de dagene jeg har sovet med på natten er jeg også trøtt på dagen.
 
Dødstrøtt og sliten!! Hvis jeg med vilje unngår sofaen og bare peiser på den ene dagen er neste dag helt ødelagt. Tydelig at man må ta hensyn til kroppens behov for hvile. Men det blir bedre - hold ut :)

Ah, jeg tenkte det skulle fungere så kjørte på med det i går for å klare å ta unna alt arbeid på jobben. Våkna opp som zombie i mårrest. Hadde latenight-whiskey stemme til rundt 13 i dag. Nå må jeg jobbe til kvelden igjen. Det her fungerer ikke i lengda :p
 
Back
Topp