• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

trøttheten..

tosmå*

Glad i forumet
går det an å gjøre noe med det?? Jeg er jo helt på felgen hele tiden. Syns det er kjempeslitsomt når jeg har en aktiv treåring å passe på hele dagene nå i ferien. Pluss kvalmen som er her hele døgnet... Mannen min er arbeidsnarkoman så der er ingen hjelp å hente[:o]. Fatter ikke hvordan  dette skal gå, gruer meg hvertfall til ferien er over og jeg må i jobb igjen. Hvor skal jeg få energi fra??[&:]

Vet at det er normalt altså, men jeg sovner jo bare jeg setter meg i sofaen[:D]!

Prøve å ta med seg ungen ut på tur å gå litt kanskje? Så kan ungen løpe litt fram og tilbake og du gå rolig i ditt tempo. Den friske luften kan kanskje kvikke deg opp litt. Jeg er mindre trøtt når jeg er ute å går i frisk luft. Pluss at det hjelper veldig godt å sove en liten blund midt på dagen sånn selv om det helst er masse ting ellers som skulle vært gjort. Jeg driter i de tingene og setter heller av tid til å sove nå. Vet jo at denne trøttheten vil gå over og rotet stikker ingen vei. Så da kan jeg heller ta igjen litt når jeg har våknet litt mer opp igjen. [;)]

Ting som hjelper meg mot kvalmen er å spise en skive med sitron eller spise salt potetgull. Drikke rent vann og bare sette meg ned å hvile litt når verste kvalmen herjer.

Ikke noe annet enn å sove litt vil jeg tro.
Sett på en film til 3-åringen og sov litt imens-bare sånne smånapper hjelper!

Takker for gode råd!!

Seaband har jeg, bruker de flittig[:D]. Gleder meg til detter over altså. Kjekt å være gravid, selfølgelig, ikke meningen å klage, liker bare ikke å være uten energi. blir kjekt når dette er over og vi kan vise fram magen våre[;)].

Jeg er også steintrøtt, og har en 1 åring i hus. Heldigvis har sambo ferie enda 1 uke, så jeg får hvilt meg litt. Tror ikke det er noe som hjelper utenom å hvile, kroppen sier jo ifra om at den trenger det...Går snart over får vi håpe[;)]

Ut på tur, i frisk luft! Eneste som kan hjelpe her! Men det er et ork å klare å komme seg ut...

Jeg er kjeeempe trøtt, og sliter virkelig med å fungere i hverdagen! Sover helt ekstremt mye! [&:]

frisk luft hjelper litt, da få man blodsirkulasjon i gang og det hjelper en del. Ellers hjelper det bare med litt ekstra søvn. Så er det jo noe som gå over etter første trimester, og da er vi jo allerede mer en halvveis[;)]

Back
Topp