Trøttheten

Nisseguri

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
er endelig begynt å komme seg, og jeg kan leve litt om kveldene igjen!;) hvordan ligger det an med dere andre? Er 13+1 i dag:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

tja, hvis å legge seg kl 21,30 regnes som tidlig, så er jeg fortsatt veldig sliten ;)

Er også veldig trøtt enda, men er bare på 11+5, så håper det vil slippe taket her og snart. Lyst til å orke å finne på ting på kveldene igjen :)

Jeg er ikke egentlig så trøtt, eller jeg tror ikke jeg er det, men blir superkvalm om jeg ikke legger meg i riktig tid og sover lenge nok, så her er det bare å komme seg i seng, ellers blir dagen derpå fæl :/

Jeg må også legge meg tidlig og passe på å ikke overdrive dagens gjøremål, da blir formen grusom med oppkast og kvalme igjen... Kjenner jeg begynner å bli GAL ;)

begynner å komme seg litt :-) er 12+ 3 og for bare en ukes tid siden orket jeg ikke gjøre noe, ikke noe husarbeid selv om det så bomba ut her, orket ikke leke med gullet mitt mer enn 5- 10 min før jeg var helt utslitt og ble da i tillegg kvalm om jeg prøvde gjøre mer så da var hele dagen på sofa stort sett...

nå kan jeg rydde hele kjøkkenet og leke litt med gullet 30- 60 min uten å føle at jeg kommer til å kolapse helt :-) har blitt litt kvalm på ettermiddag/kveld igjen noe jeg trodde var helt borte. men fungerer litt bedre nå så det er håp ;-)

Tror jeg egentlig kunne lagt emg nå, for så å sove til oktober... Gir det det et svar på spørsmålet ditt :p hehe.

Jeg er ikke egentlig så trøtt, eller jeg tror ikke jeg er det, men blir superkvalm om jeg ikke legger meg i riktig tid og sover lenge nok, så her er det bare å komme seg i seng, ellers blir dagen derpå fæl :/
Samme her!

ååååh så deilig!! :)

Jeg er helt DØ! Vet seriøst ikke hvor jeg skal gjøre av meg.
Det er så vondt å føle seg så trøtt og hjelpesløs, totalt utmattet.
Klarer ingentingen føler jeg. Blææ!
Her blir det bare værre og værre foreløpig, satser og håper på at det snur straks ! ;)

Nå er ikke jeg så langt på vei enda heller.
Tida går så treigt! :P

ååååh så deilig!! :)

Jeg er helt DØ! Vet seriøst ikke hvor jeg skal gjøre av meg.
Det er så vondt å føle seg så trøtt og hjelpesløs, totalt utmattet.
Klarer ingentingen føler jeg. Blææ!
Her blir det bare værre og værre foreløpig, satser og håper på at det snur straks ! ;)

Nå er ikke jeg så langt på vei enda heller.
Tida går så treigt! :P

Ja sant det eeeer grusomt?? Har følt meg helt ubrukelig siden uke 5, så nå var det godt å bli litt seg selv igjen på kvelden!:) plutselig er du der du også!;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Begynner også å komme meg nå. Både kvalme og tretthet er bedre, og jeg føler meg ikke så elendig lenger. Noen dager kan jeg nesten glemme at jeg er gravid... Heldigvis er magen på god vei, og jeg syns jeg kjenner litt liv allerede=) Så da er det litt mer virkelig allikevel=) Er 13+3 i dag=)

Back
Topp