Trøtthet

Mini4

Flørter med forumet
JuniJubel2021
Når gikk den værste trøttheten over for dere? Eller når kom energien tilbake?

13+3 og fortsatt mye trøtt. Sover dårlig, masse oppvåkninger ila natten og generelt lite energi/dårlig form. Har kommet seg litt, men håper på mer energi etterhvert ☺️

Er 12+0 i dag og er ikke så uendelig utmattet som jeg var til å begynne med. Begynte vel å lette for en uke siden. Men fremdeles slik at jeg sover minst 10 timer om natten og tar meg en lur til tross for rolige dager.

Er 13+6 i dag og trøttheten har begynt å avta den siste uken. Er trøtt på kvelden da, men ikke sånn som jeg var på dagtid.

Forsatt stuprtøtt og er 10+2

Var plaget med ekstrem trøtthet frem til 10+/11 en plass :) nå er det mer vanlig trøtt og sliten pga avbrutt søvn 3-5 ganger per natt pga toalettbesøk. Men sovner liksom ikke tide og utide som jeg gjorde, heldigvis :)

Rundt 11-12 merker jeg ihvertfall litt forbedring :happy093

Høres ut som det er håp om det snur snart er 11 uker idag og tenkte på fredag at jeg må vurdere delvis sm om det fortsetter, sitter og henger henger på jobb inni mellom bare så trøtt

Høres ut som det er håp om det snur snart er 11 uker idag og tenkte på fredag at jeg må vurdere delvis sm om det fortsetter, sitter og henger henger på jobb inni mellom bare så trøtt
Jeg har vært delvis sm i en mnd pga det, sovnet på jobb men legen sa at det for de fleste gir seg etter uke 12 så du får håpe det gjelder deg og :)

Jeg har vært delvis sm i en mnd pga det, sovnet på jobb men legen sa at det for de fleste gir seg etter uke 12 så du får håpe det gjelder deg og :)

mener det har gitt seg de andre gangene jeg var gravid så håper det. Ja forstår du har vært sm men har ikke fått somlet meg til legen en gang enda...

12+1: Føler i grunn jeg har mer energi, men skal lite til før jeg blir utmattet. Men bedre enn for et par uker siden føler jeg, men sliter med innsovning, og har ofte flere oppvåkninger i løpet av natta, og det er jo utmattende i seg selv.

Er 13+5, og fortsatt like utmattet og helt tom for energi. Sover flere timer på dagen (er sykemeldt), og 10 timer per natt. Hvis jeg gjør noe som krever det minste av fysisk energi, kaster jeg opp i flere timer etterpå. Håper det gir seg snart :)

Back
Topp