Trøtthet

Gledesspreder

Blir kjent med forumet
Noen andre som er veldig trøtt gjennom hele dagen?
Jeg kan gjerne sove opptil to runder om dagen, øynene bare faller igjen :-p Når kvelden kommer sovner jeg på et blunk!

Andre som har det sånn?
Er litt slitsomt, men heldigvis har jeg ferie noen uker til! :-) Er uke 11+3 idag :-)

Er veldig trøtt, men sliter med å såve. Oppe 3-5 ganger om natten og klarer ikke å hvile på dagtid. Føler meg som en zombie

Jeg sover fort 10 timer om natta (ikke kontinuerlig søvn, er oppe flere ganger og våkner mange ganger), og så sover jeg gjerne 2 timer midt på dagen. Er uke 14 nå.

Jeg kan nesten ikke se på TV, sovner av det med en gang.. Sovner fort om kvelden, men drømmer så sprøtt og vilt så jeg våkner mange ganger hver natt :(

Trøtt her og

Veldig trøtt jeg også, men har en aktiv 2-åring, så kan ikke bare legge meg nedpå når jeg vil det :p Heldigvis har jeg ferie en uke til. 11+4 i dag :)

Jeg er også veldig trøtt og har lav arbeidskapasitet. Er ikke mye aktivitet som skal til før jeg må sette meg ned og kvile litt :p men sliter med å sove. Våkner mange ganger om natten, og tar ofte litt tid før jeg får sove igjen :p blir spennende når ferien tar slutt neste mandag!! :p

Jeg er og plagsomt trøtt. Etter kl 16 er jeg helt ødelagt, men må holde koken frem til snuppa legger seg mellom halv syv og syv. Sovner ofte mens hun ser Barne-TV :P
Er deilig når hun er lagt og jeg kan flate ut

Trøtt å sliten hele tiden :( Men begynner å komme seg nå, er 13+1 idag :) Bare håper kvalmen også begynner å gi seg snart.

Jeg er 10 + 4 og har vært stuptrett i flere uker allerede. Sover til kl 0930 om morgen. Lur på ettermiddag og null energi på kvelden. Ikke veldig effektivt

Vært en del trøtt selv og har aldri hatt mer livlige drømmer enn hva jeg har nå. Så våkner ganske mange ganger om natten i tillegg. Er 13+3 nå. Trøttheten er ikke like ille som den var før i alle fall da :)

Kan fint sove 10 timer om natta og ha en lur eller to om dagen!

Har vært trøtt og utmattet siden uke 5. Er nå uke 14 og håper det gir seg snart. Zombiefølelse her også.

De dagene jeg ikke begynner på jobb før kl 15, kan jeg fint ha to lurer før jeg reiser på jobb, ellers føler jeg meg utmattet og ille.. Sovner fort om kvelden, men våkner mye..

Tar lett en dupp eller 3 i løpet av dagen :p gruer meg til å tilbake på jobb på mandag :p

Kjempe trøtt :(

Trøtt som bare det... I tillegg blir jeg rastløs fordi jeg liker ikke å bare ligge på sofaen. Dårlig kombo

Back
Topp