trøtthet??

vevina

Forumet er livet
er dere like trøtte og slitne hele tiden?? har hatt endel dager nå jeg bare har kolapset på sofaen etter jobb, men i dag er jeg faktisk ikke så trøtt, syns ikke puppene er så ømme lengre heller??
ikke at jeg savner alt dette, hehe men lurer bare.......?

Neida. Det går litt opp og ned, men tror det er like viktig å hvile uansett.

Går litt opp og ned her også. Noen dager er jeg stuptrøtt i tillegg til kvalmen, og da holder jeg senga. Andre dager har jeg litt mer energi, og det er utrolig deilig[:D]

Det går opp og ned, i går sovna jeg både på badet mens junior satt på potte, og senere på soverommet når han skulle legges, i dag er jeg våken. Men passer på å hvile meg da. Ferie er godt, lurer på  hvordan det blir når jeg begynner å jobbe i august. Første gang jeg skal jobbe 100% siden påska -08 (30% sykemeldt ut svangerskapet, grunnet nettopp energimangel, så permisjon, så jobb men 2 timer ammefri pr dag, så jobbet bare 40% siden august i fjor grunnet hjemmeværende sønn (mannen hjemme de to dagene jeg jobbet)

Nå ferie, og fra august 100% jobb, Knerten i barnehage, og mikro i magen som jeg må informere om nesten med en gang jeg er tilbake i 100%...  lurer på hvor lenge jeg holder...

Går veldig opp og ned med trettheten her og. puppene er ikke fullt så vonde som de var heller, men fortsatt ubehagelig å komme borti de[8D]

Trøttheten svinger litt. Har hatt nokken daga ej he våre mindre trøtt,men i går slo den inn igjenn for fult og i dag. Kvalmen ligger å ulmer heile tida. Puppane e mindre ømme no,men ungår å komme borti dei.

Puppene mine er forøvrig ikke det minste ømme, men det var vel først etter jul det ble merkbart sist også, dvs sånn rundt 9-10 uker. (da var det ikke behagelig å stresse på jobb og løpe trapper....)

huff ja, husker det nsuppa, har heldigvis ikke vært så ille enda, men i uka som gikk var det ganske ille, med kvalme, oppkast og veeeldig trøtt, men nå er det liksom litt borte.
syns nesten det er litt skummelt jeg[&:] bekymrer meg mye å da vettu ;)

murrringene i magen har roet seg endel å

går veldig opp og ned her, men er ganske sliten....jippi bare 1 uke igjen på jobb:)

hehe bare en uke igjen her å, også tre herlige uker med ferie

Back
Topp