Trøtthet...

Hompetitten

Elsker forumet
Er det noen som vet hvor lenge denne trøttheten skal vare sånn ca?
Er det som kvalme som gir seg rundt uke 12?

Hvis dette fortsetter vet jeg ikke hvordan jeg skal klare meg... Jobber 100% men er ikke menneske når jeg kommer hjem og jeg klarer ikke yte bra på jobb heller....[:(]

Uff, hørtes ikke noe særlig ut.. Aner ikke når det pleier å gi seg jeg, men kunne det ikke vært en løsning å sykemelde seg noen prosenter?[:)] Vet om flere som har gjort det!

Sender deg en klem

Skal til legen til mandag så får høre hva han synes, men har vanskelig med å sykemelde meg nå siden jeg allerede har vært sykemeldt i 2 mnd i år...

Takk for klemmen, den trengte jeg i dag[:)]

Ååh, skjønner! Du får høre hva legen sier, han vet nok råd[:)]

Du kan godt få en klem til [:D]

Synes jeg leser overalt at energien kommer tilbake i andre trimester, så da regner jeg med at trøttheten vanligvis gir seg rundt uke 12 (og det kan jo selvsagt gi seg før også).
Lever et kjedelig liv sjøl, som kretser seg rundt sofaen, i disse dager. Og jeg har ferie, så forstår at det ikke kan være enkelt å komme seg gjennom arbeidsdagen.

God "bedring"! Håper det blir lettere snart [;)]
Hvis ikke får du kanskje ta det opp med legen din, sånn som FrøkenS sier.

Er det noen som vet alt om dårlig samvittighet pga fravær så må det være meg...
Jeg skal velge å følge ditt råd, anbefaler deg å gjøre det samme [:)]
Snakk med legen. Ta en vurderin sammen med legen.
Jeg skal tilbake etter ferien, midten av juli, da går min sykemelding ut. Foreløpig har jeg ikke noe liv.
Jeg jobber til 12, så sover jeg resten av dagen. Virkelig, jeg har IKKE NOE liv... [:(]
Håper vi finner igjen gnisten begge to...[:)]

Har heldigvis time hos legen til mandag og sånn det er nå så ser jeg for meg en gradert sykemelding hvor jeg kan ha litt kortere arbeidsdager ja[8|] Håper bare legen er enig med meg her, he he[:)]

Vet jo at graviditet ikke er en sykdom, men god damn, det er en fulltidsjobb i seg selv til tider, he he[:)]
Håper det gir seg etter uke 12 så jeg får samlet litt energi til den lille kommer, he he[8D]

Og Maanestråle, jeg er veldig glad for at du velger å følge rådet[:)] Jeg bare håper han kan hjelpe deg mer enn det som er gjort til nå, stå på ditt og si at du synes det har gått altfor lang tid nå!
Jeg måtte gjøre det selv, og skal si ting ble gjort da[:)]
Får samle mot til å gjøre det samme til mandag[8D]

Tenker arbeidsgivere er fornøyde med gravide ansatte som meg som sitter og halvsover på kontoret mens jeg sniker på bv[;)][8D]

Graviditet er ingen sykdom. Den består derimot av en hel del småsykdommer!

Håper det ordner seg for deg, honning;) Og at energien kommer tilbake om ikke så lenge.

Håper også at det ordner seg for maanestråle!

Får sende en stooooooort nettklem til dere begge[:D]

Det er faktisk ikke enkelt å holde seg konsentrert om jobben! Så litt bv må være lov [:D]
Kommer til å bestille time til akkupunktør også nå etter jobb. Nå skal jeg bli bra! D**** lei av å ikke ha noe liv, alt dreier seg om å sove...
Men du har nok rett ang jobben min, jeg henger i en tynn tråd siden prøvetiden ikke er ute, så dersom de bestemmer seg for å revurdere ansettelsen, så kan de det. Men det kan ikke gjøres så lenge jeg er sykemeldt og prøvetiden utsettes. Når det skjer derimot...

Nå får vi bare ha full nedtelling til uke 12!

jeg tror jeg føler meg mye bedre nå, men har noen dager innimellom som ikke er så bra. Tror kanskje det vil bli bedre litt etter litt nå [;)]

Back
Topp