Trøttere torsdag :-p

Hehe samme som her da :) Liana rører heller ikke maten om hun ikke er veldig sulten! Jeg pleier heller å gi litt blåbær, druer, smoothie-pose e.l rett etter barnehagen..så blir det en senere middag.. hehe :)

Men wow! Skal si Hermine kan ha matlyst hvertfall:D
Hehe, ja om det er noe hun synes er skikkelig godt så kan hun spise i opp mot 45min :eek: Skravler og spiser og koser seg...nesten så jeg og mannen blir litt lei av å sitte ved bordet menmen :p

Håper det ordner seg snart med NAV og hu tidligere arbeidsgiveren din:( Synd hu skal være så trassig!:( Er hodet blitt bedre igjen?:)

Uff ja, håper jeg å.. men nå kom jo plutselig arbeidsgiver med at jeg kan jobbe i 3 mnd (oppsigelse) fra 1 september:eek: tror ikke hun helt har forstått at min oppsigelsestid er over fra og med 1 oktober:P haha.. dum kjerring! Hodet ble bedre etterhvert igår :) mocca med sukker istedenfor sukketter, og 2 paracet gjorde susen:D

Hehe, ja om det er noe hun synes er skikkelig godt så kan hun spise i opp mot 45min :eek: Skravler og spiser og koser seg...nesten så jeg og mannen blir litt lei av å sitte ved bordet menmen :p

Hahaha kjenner til det! Emira er sånn å.. bruker en evighet bare på en brødskive:P kan fint sitte en halv time før hun er ferdig med maten! Vi andre er ferdig på 5 min:P

Back
Topp