Trøttere torsdag :-p

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
God mor'n!
Det piper og suser i pusten på Lillebror, så han skal slippe Bhg i dag!
Nok en Rolig dag hjemme da :)
Må prøve og få pakket litt til vi drar på hytta i helgen :)

Surfer mobilt!

God mor'n!

Surfer mobilt!
Så deilig med hyttehelg :)

Håper E blir bedre i pusten snart!

Trøtt morgen her også. Men egentlig ikke Hermines feil, for jeg fikk ikke sove i natt :confused:
Hjalp selvfølgelig ikke på at hun ville ta dag ca 05.50 :p

Har mest lyst til å være hjemme og sove, og begynne å gjøre huset klart for bursdagsfeiring i helgen meeeen må vel være pliktoppfyllende og arbeide litt i stedet :p

Trøtt morgen her også. Men egentlig ikke Hermines feil, for jeg fikk ikke sove i natt :confused:

Har mest lyst til å være hjemme og sove, og begynne å gjøre huset klart for bursdagsfeiring i helgen meeeen må vel være pliktoppfyllende og arbeide litt i stedet :p

Tenk, bursdagsfeiring :o :o
Ha en fin dag uansett hva du måtte finne på!
Begge alternativer høres fornuftige ut :D

God mor'n!

Surfer mobilt!

Uff, ikke noe godt og være tett i brystet og i dårlig form:( Håper han blir bedre fort:) så koselig med hyttetur:D

Helt utrolig at det straks er fullt 2 årsfeiringer her inne:D:eek: Blir det fullt hus med familie og venner? Hva har dere kjøpt/ønska i bursdagsgaver?:) Emmeth er veldig glad i traktorer og bondegårdsdyr. Så det skal vi gå for:)
Ønsker deg en fin dag hjemme eller på uni:)

Uff. Blir ingen operasjon av mandler og polypper i morgen:( Sykehuset vil ikke gi han narkose siden han igjen er mye blå og feber. Han er i bhgen idag, men ikke helt i 100. Han sovnet i armene mine i sofaen kl 23 igår, mens han satt med forstøvermaskina på. Stakkars, helt utslitt og tett. Sov en time på meg og la han i senga sovende. Han vpknet kl 6 og var tett, men ellers i ok form. Sa ifra i bhgen og de skulle ringe om det var det minste. Jeg ligger rett ut på sofaen med noe som kjennes ut som influensa og halsbetennelse. Jeeeeiiij;) hehe, men sånn er høsten hos oss:p Mathea har nettopp avslutta en hestekur med antibiotika mot nyrebekkenbetennelse. Så skal teste urinen hennes når hu kommer hjem fra skole. Ellers er alt ok her, uvant og ha så mye alenetid, så har fått tatt en skikkelig høst rengjøring av huset de siste dagene. Vaska vinduer, dører, dørkarmer og lister og alle skap er vaska.. Nå ser jeg på Medium og skal bare slappe av pg glane tv nå mens jeg kan:)

Ha en fin dag, jenter:)

Uff. Blir ingen operasjon av mandler og polypper i morgen:( Sykehuset vil ikke gi han narkose siden han igjen er mye blå og feber. Han er i bhgen idag, men ikke helt i 100. Han sovnet i armene mine i sofaen kl 23 igår, mens han satt med forstøvermaskina på. Stakkars, helt utslitt og tett. Sov en time på meg og la han i senga sovende. Han vpknet kl 6 og var tett, men ellers i ok form. Sa ifra i bhgen og de skulle ringe om det var det minste. Jeg ligger rett ut på sofaen med noe som kjennes ut som influensa og halsbetennelse. Jeeeeiiij;) hehe, men sånn er høsten hos oss:p Mathea har nettopp avslutta en hestekur med antibiotika mot nyrebekkenbetennelse. Så skal teste urinen hennes når hu kommer hjem fra skole. Ellers er alt ok her, uvant og ha så mye alenetid, så har fått tatt en skikkelig høst rengjøring av huset de siste dagene. Vaska vinduer, dører, dørkarmer og lister og alle skap er vaska.. Nå ser jeg på Medium og skal bare slappe av pg glane tv nå mens jeg kan:)

Ha en fin dag, jenter:)
Så synd at han ikke er i form til operasjon :(
Så flink du er da!!!

Surfer mobilt!

Hei hei

Sitter her med dundrende hodepine nå:( rart siden natten var grei og jeg la meg vel rundt kl 23!
Jentene fikk spise frokost hjemne idag :) lompe med smør, skinke, ost og agurk falt godt i smak:D

Vært hos nav også..men lite hjelp å få der ang sjefen jeg har! Sånt var ikke innenfor dems område:( men godt mulig jeg har krav på noe sosialpenger sa hun..så skal skrive en søknad! ellers er det ikke mye som skjer her;) Leoh sover nå, og jeg må nok stappe i meg 10 pakker med paracet:P

God bedring til Eskil og Mie!
Synd Emmeth ikke kunne opereres alikevel:( vet du noe mer om hva som skjer med deg selv da? Med tanke på blødningene du har.

1408616212396.jpg

God bedring til små og store her :-)
Var dårlig i flere dager selv, men kraftig hodepine og feber.. kjedelig :-(
Hentet bilen vår for 2 dager siden. Fornøyde. Automat og stasjonsvogn :-)

Fikk regning fra bhg igår. 281 kr for begge to. Inkl alle måltider. Helt sykt!!! Trodde det var en spøk :-D :-D

Khalid og broren er på vei til Stockholm, å kommer hjem søndag. Søsteren min,niesen min og jeg skal ut å shoppe :-D

Bedtilte Reimatec dress til W til bursdsgen hans. Har ikke fått den ennå ... og begge har fått nye dock boots. Superstøvler kaller jeg de :-)

Lite tid til å komme innom. Ungene er i bhg. Og dagene går til lesing,rydding osv....

Håper alle har det fint :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

God bedring til små og store her :-)
Var dårlig i flere dager selv, men kraftig hodepine og feber.. kjedelig :-(
Hentet bilen vår for 2 dager siden. Fornøyde. Automat og stasjonsvogn :-)

Fikk regning fra bhg igår. 281 kr for begge to. Inkl alle måltider. Helt sykt!!! Trodde det var en spøk :-D :-D

Khalid og broren er på vei til Stockholm, å kommer hjem søndag. Søsteren min,niesen min og jeg skal ut å shoppe :-D

Bedtilte Reimatec dress til W til bursdsgen hans. Har ikke fått den ennå ... og begge har fått nye dock boots. Superstøvler kaller jeg de :-)

Lite tid til å komme innom. Ungene er i bhg. Og dagene går til lesing,rydding osv....

Håper alle har det fint :-)

Er formen din bedre nå da?

Stas med ny bil da:D skulle hatt det vi å, men nytter ikke nå!

Helt sinnsyk pris på den barnehagen:D hvorfor er den så billig? Jeg må betale 5300kr 1 september:eek:

Tenk, bursdagsfeiring :o :o
Ha en fin dag uansett hva du måtte finne på!
Begge alternativer høres fornuftige ut :D
Ja, det er helt vilt :D Vi er klar med ballonger og krone, plastduk og hele opplegget :D Tirsdag blir det feiring i bhg, skal sende med henne masse oppskåret frukt og porsjonsposer med Puffits til alle barna :)

...dro ut og gjorde litt ærender og tok så en tur til Uit. Husrydding og støvsuging venter jeg med til Harald kommer hjem :P

Helt utrolig at det straks er fullt 2 årsfeiringer her inne:D:eek: Blir det fullt hus med familie og venner? Hva har dere kjøpt/ønska i bursdagsgaver?:) Emmeth er veldig glad i traktorer og bondegårdsdyr. Så det skal vi gå for:)
Ønsker deg en fin dag hjemme eller på uni:)
Vi har familiefering på lørdag og faddere+noen venner på søndag. Blir for mye folk for Hermine på en gang med alle sammen ;) Ikke har vi plass til det heller :P

God bedring til deg og Emmeth! Synd han ikke kunne opereres nå :(
Om du kjeder deg får du komme på husmorferie til Tromsø, jeg har ikke vasket vinduer, skap eller tak på 5 år :eek: :P

Er formen din bedre nå da?

Stas med ny bil da:D skulle hatt det vi å, men nytter ikke nå!

Helt sinnsyk pris på den barnehagen:D hvorfor er den så billig? Jeg må betale 5300kr 1 september:eek:
Ja takk bra nå :-) Du da? Hodepinen borte?
Ja deilig altså. Var så trang den andre bilen...

Går etter inntekt. Og vi er ikke akkurat rike for tiden hehe...
Men maten er alltid gratis.
Koster maten noe i Norge?

De får frokost kl 8. Frukt kl 10. Middag kl 11.30. Frukt kl 13 tror jeg og brødmat kl 14.30.. supert :-)

Anita : 5300??? Gurimalla... dyrt :-( :-(

Ja takk bra nå :-) Du da? Hodepinen borte?
Ja deilig altså. Var så trang den andre bilen...

Går etter inntekt. Og vi er ikke akkurat rike for tiden hehe...
Men maten er alltid gratis.
Koster maten noe i Norge?

De får frokost kl 8. Frukt kl 10. Middag kl 11.30. Frukt kl 13 tror jeg og brødmat kl 14.30.. supert :-)

Hodepinen er omtrent borte nå:) hjalp med kaffe med sukker i og paracet:)
Sikkert godt med større plass ja :) vi må ha en stasjonsvogn-lignende med 3 "hele" seter bak, sånn at vi har plass til 3 bilseter..hehe..

Ah okey.. supert at det er såå billig da:D vi betaler i mnd, 100kr for mat pr. Unge, og 100kr for bleier pr bleieunge.. så da får dem frokost kl 9, niste kl 13 og frukt etter niste:) stor avdeling har begynt å lage fiskeretter sammen med barna 1 gang i mnd..

Anita : 5300??? Gurimalla... dyrt :-( :-(

Ja:eek::( koster visst med 3 unger :P og det er 50% rabatt (tror jeg) på Leoh og Liana..

Når Lillebror våknet trillet jeg vogna til skolen og hentet T og fetteren som har begynt i parallellklassen :D
De leker så fint på rommet og han blir til etter barne-tv!
Lillebror og jeg hører på Alf Prøysen og han leker med togbane =)
Når jeg skal gå for å levere fetteren tenkte jeg å sykle rett på trening. Selvom jeg bør hjelpe mannen med å pakke til hytta :p :o

Ja, det er helt vilt :D Vi er klar med ballonger og krone, plastduk og hele opplegget :D Tirsdag blir det feiring i bhg, skal sende med henne masse oppskåret frukt og porsjonsposer med Puffits til alle barna :)

...dro ut og gjorde litt ærender og tok så en tur til Uit. Husrydding og støvsuging venter jeg med til Harald kommer hjem :p
Høres ut som dere er i rute :D :D

Back
Topp