Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tenk, bursdagsfeiringTrøtt morgen her også. Men egentlig ikke Hermines feil, for jeg fikk ikke sove i natt
Hjalp selvfølgelig ikke på at hun ville ta dag ca 05.50
Har mest lyst til å være hjemme og sove, og begynne å gjøre huset klart for bursdagsfeiring i helgen meeeen må vel være pliktoppfyllende og arbeide litt i stedet
![]()
God mor'n!
Det piper og suser i pusten på Lillebror, så han skal slippe Bhg i dag!
Nok en Rolig dag hjemme da
Må prøve og få pakket litt til vi drar på hytta i helgen
Surfer mobilt!
Trøtt morgen her også. Men egentlig ikke Hermines feil, for jeg fikk ikke sove i natt![]()
Hjalp selvfølgelig ikke på at hun ville ta dag ca 05.50![]()
Har mest lyst til å være hjemme og sove, og begynne å gjøre huset klart for bursdagsfeiring i helgen meeeen må vel være pliktoppfyllende og arbeide litt i stedet![]()
![]()
Så synd at han ikke er i form til operasjonUff. Blir ingen operasjon av mandler og polypper i morgenSykehuset vil ikke gi han narkose siden han igjen er mye blå og feber. Han er i bhgen idag, men ikke helt i 100. Han sovnet i armene mine i sofaen kl 23 igår, mens han satt med forstøvermaskina på. Stakkars, helt utslitt og tett. Sov en time på meg og la han i senga sovende. Han vpknet kl 6 og var tett, men ellers i ok form. Sa ifra i bhgen og de skulle ringe om det var det minste. Jeg ligger rett ut på sofaen med noe som kjennes ut som influensa og halsbetennelse. Jeeeeiiij
hehe, men sånn er høsten hos oss
Mathea har nettopp avslutta en hestekur med antibiotika mot nyrebekkenbetennelse. Så skal teste urinen hennes når hu kommer hjem fra skole. Ellers er alt ok her, uvant og ha så mye alenetid, så har fått tatt en skikkelig høst rengjøring av huset de siste dagene. Vaska vinduer, dører, dørkarmer og lister og alle skap er vaska.. Nå ser jeg på Medium og skal bare slappe av pg glane tv nå mens jeg kan
Ha en fin dag, jenter![]()
God bedring til små og store her
Var dårlig i flere dager selv, men kraftig hodepine og feber.. kjedelig :-(
Hentet bilen vår for 2 dager siden. Fornøyde. Automat og stasjonsvogn
Fikk regning fra bhg igår. 281 kr for begge to. Inkl alle måltider. Helt sykt!!! Trodde det var en spøk :-D :-D
Khalid og broren er på vei til Stockholm, å kommer hjem søndag. Søsteren min,niesen min og jeg skal ut å shoppe :-D
Bedtilte Reimatec dress til W til bursdsgen hans. Har ikke fått den ennå ... og begge har fått nye dock boots. Superstøvler kaller jeg de
Lite tid til å komme innom. Ungene er i bhg. Og dagene går til lesing,rydding osv....
Håper alle har det fint![]()
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja, det er helt viltTenk, bursdagsfeiring![]()
![]()
Ha en fin dag uansett hva du måtte finne på!
Begge alternativer høres fornuftige ut![]()
Vi har familiefering på lørdag og faddere+noen venner på søndag. Blir for mye folk for Hermine på en gang med alle sammenHelt utrolig at det straks er fullt 2 årsfeiringer her inneBlir det fullt hus med familie og venner? Hva har dere kjøpt/ønska i bursdagsgaver?
Emmeth er veldig glad i traktorer og bondegårdsdyr. Så det skal vi gå for
![]()
Ønsker deg en fin dag hjemme eller på uni![]()
Ja takk bra nåEr formen din bedre nå da?
Stas med ny bil daskulle hatt det vi å, men nytter ikke nå!
Helt sinnsyk pris på den barnehagenhvorfor er den så billig? Jeg må betale 5300kr 1 september
![]()
Ja takk bra nåDu da? Hodepinen borte?
Ja deilig altså. Var så trang den andre bilen...
Går etter inntekt. Og vi er ikke akkurat rike for tiden hehe...
Men maten er alltid gratis.
Koster maten noe i Norge?
De får frokost kl 8. Frukt kl 10. Middag kl 11.30. Frukt kl 13 tror jeg og brødmat kl 14.30.. supert
Anita : 5300??? Gurimalla... dyrt :-( :-(
Høres ut som dere er i ruteJa, det er helt viltVi er klar med ballonger og krone, plastduk og hele opplegget
Tirsdag blir det feiring i bhg, skal sende med henne masse oppskåret frukt og porsjonsposer med Puffits til alle barna
...dro ut og gjorde litt ærender og tok så en tur til Uit. Husrydding og støvsuging venter jeg med til Harald kommer hjem![]()