Trøtte??

Hot-mama

Andre møte med forumet
Hei og hå!!

Er ny her inne, så tenkte jeg måtte hilsepå alle [:D]
Har termin 18. januar, og er så forferdelig trøtt hele tia [&o]
Noen andre som har det sånn??
Jeg kan sove om natta, stå opp, og være like trøtt igjen etter en time! Så er det å hvile litt, opp igjen, og like trøtt etter en liten stund..
Dette er forferdelig slitsomt i lengden, har vært sånn siden begynnelsen av svangerskapet!!
Noen som har erfaringer og råd?[8|]

Ha en fin dag!![:D]

Heisann & velkommen hit [:D]

Jeg er ikke gravid, men trøtt alikavell [;)]

Ville bare ønske deg velkommen Torill [:)]

Klem fra Kathrine

Hei og velkommen til oss.

Jeg er trøtt om dagen jeg også. Tror jeg var mer trøtt under første svangerskap, men nå har jeg en gutt og ta vare på i tillegg så det kan hende jeg ikke er så trøtt fordi jeg ikke kjenner etter.
Uansett sover jeg 2 timer på dagen da sønnen min gjør det og dette hjelper meg igjennom resten av dagen. Ellers er jeg ikke så utrolig trøtt utover det.

Klem

Jeg VAR trøtt tidligere, men ikke nå lenger. Tvert imot føler jeg meg veldig opplagt! [:D] men det er jo helt normalt å være trett, men kanskje du mangler jern? Tar legen blodprøve av deg på hver kontroll? Er ikke det; han gjør ikke det med meg heller, men så har jeg det jo helt topp også, da! [:)]

Termin samme dag som meg, du [;)]

Jeg er kjempetrøtt jeg også, ja..
Sover dårlig pga halsbrann/vond rygg/bekkenløsning
men får ofte sove litt utpå morgenen, da[;)]

Tusen takk for velkomster og svar! [:)]

Ja, legen tar blodprøver av meg på hver kontroll, sist gang tappa han ikke mindre enn 12 stk av meg [&:] Regner med at han hadde gitt beskjed hvis det var noe galt eller at jeg mangla noe!?? Det er vel normalt og bli litt trøttere under svangerskapet, jeg har vel kanskje bare fått det i en veldig ekstrem form [;)]

Hei Torill[:)]
sliter litt med søvn jeg også, babisen i magen er noe aktiv av seg på natta, så er jeg så himla varm også.
jeg har prøvd å ikke drikke så mye de siste timene før jeg legger meg( fikk tips om det av ei jordmor)
men for meg har det ikke hjulpet så masse.. men kanskje det gjør det for deg?
velkommen hit til babyverden, og håper du vil trives[:D]

Heisann
ville ønske deg velkommen
vet åssen du har det jeg har termin 12 januar og jer er trøtt og sliten nesten hele tiden. mitt råd til deg er slapp av når du er sliten og trøtt.. tror ikke det er så mye annet som hjelper[;)]

trøtt!!!! jajaja[:)]
Er trøtt hele dagen,sovner bare jeg skrur på tvn,men når kvelden kommer får jeg ikke sove uansett om jeg har sovet på dagen eller ikke!
Merkelig....

ja har d sånn kunne sovet 24 t i døgnet hvis ikke d hadde vært for skolen.....[:'(]

hei og velkommen!
Har faktisk også vært utrolig trøtt i de siste. kan sove midt på dagen og er helt borte... her oppe bynner mørketia snart så det kan gjøre også sitt...

Er veldig trøtt men får ikke sove på nettene. I natt var det opp med kribling i bena holt på å klikka. Så er det do så kommer krampene live er herligt. [;)]

Back
Topp