Trøtt

bea_

Elsker forumet
ÅÅÅÅÅÅÅååhhhhh jeg er så trøtt om dagen. TRodde det var værst i begynnelsen av svangerskapet jeg. Er helt kake, selvom jeg faktisk ikke flyr opp 9 ganger om natten lengre ( gått ned til 1-2)

Du bærer jo som en helt, ikke rart du blir sliten da du som har tvillinger [;)] 

Jeg er sååå dausliten for tiden. All energi er oppbrukt og jeg har ingenting igjen på lager... Jeg flyr oppe hundre ganger pr natt og sover dårlig et par ganger på dagen...

*syte*

Kjenner også jeg er mer trøtt nå enn før i svangerskapet  ! Har vel noe med at det blir tyngre og ungen krever mer krefter fra mor enn før [;)]! Blir nok ikke noe bedre før ungen er ute vil jeg tro hehe. Men litt av en premie vi alle får når alt er over for å holdt ut [:)]

er veldig trøtt og sliten ja..null energi..gjesper hele tiden..føler jeg ikke får nok oksygen..ungen tar det meste tenker jeg :)

Er veldig trøtt jeg også, jeg er oppe i sju tida hver morgen med snuppa.. Og leverer hun i bhg alt ifra 08-10 litt ettersom vi kommer igang på morgenen.. hehe

Og etter det må jeg legge meg å sove ett par timer igjen, gjør jeg ikke det så sovner jeg på sofaen rett etter hun er lagt igjen på kvelden.[8|]

Back
Topp