trøtt..

eilejoha

Gift med forumet
huff, igår kveld fikk jeg ikke sovnet, pga noen hadde værrt så snille å lagt ut videoene til jordmødrene her. Så jeg klarte ikke å legge det ifra meg. så var det tidlig opp for å vekke guttungen kl 6.30, for så å finne ut at han fortsatt ikke var bedre.(var hjemme igår pga sår hals osv).
Så da endte mor opp med å sovne på sofaen mens guttungen er kjempefornøyd, da han fikk sitte uten mitt mas å spille på x-boxen. hehe..
jeg sov i 1.5 t ca. og våknet 19.30. så det kan bli en ny spennende natt.. hehe...

du trengte det sikkert kjære deg...kan hende søvnen ga mersmak og du får ei knallgod natt...
Her ble det lite - men av andre grunner [;)] pluss en hostende gjeng med gutter...[&:]

Kan tenke meg guttungen var strålende fornøyd ja... Masse god bedring til han[:D]
Håper denne natta blir god
Klem fra meg[:D]

ORIGINAL: TITTIN72

du trengte det sikkert kjære deg...kan hende søvnen ga mersmak og du får ei knallgod natt...
Her ble det lite - men av andre grunner [;)] pluss en hostende gjeng med gutter...[&:]

Kan tenke meg guttungen var strålende fornøyd ja... Masse god bedring til han[:D]
Håper denne natta blir god
Klem fra meg[:D]
takker :) ja, håper det iallefall.. skjønner nå godt hvorfor du ikke har sovet ja.. hehe.. Har også hatt en hostende gutt inatt..
God bedring til dine også..
klems..

Back
Topp