Trøtt!

JanneJenta78

Forumet er livet
Ååå..er så trøtt om dagen at jeg kan sette meg rett ned å sove! Det verste er når vi har møter/pauser på jobb..da kobler jeg tydligvis heeelt ut [;)]

Vil bare sooove LITT!

Men har nok å gjøre siden vi skal flytte om en uke..

Flere som sliter? [:)]

Oooohh yeah, he he. Her er det tydeligvis tilbake til starten igjen. Kan bare legge meg når som helst og sovne. Også så digg som det er...! [:D] Ingenting slår det å kunne legge seg litt nedpå om ettermiddagen altså, he he. Idag måtte jeg sove litt etter jobben, sov i ett fra 17 til 19. Og blir neppe noe prob og sove til natten igjen heller kjenner jeg.

jepp... denne uka har vært aldeles forferdelig... gjesper hele tiden.. er sååååå trøtt å sliten at jeg vurderer sykemelding når jeg skal til legen neste gang... har null energi igjen etter jobb... vil bare sove sove sove og sove...[&:][&:]

Huff ja..i dag har jeg sovet fra kl 18 til nå (22.30). Skulle egentlig ha stått på hodet og pakket inventar i kasser til den store gullmedaljen, men er som om lufta går ut av meg når jeg kommer hjem fra jobb. Godt jeg har en sambo som gjør alt for jeg skal ha det bra iallefall [;)]

Back
Topp