Trøtt

Lilleheg

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
Augustlykke 2022 ❤️
Har i det siste vært så trøtt at jeg bare sovner av uten forvarsel.
Vi har vært i Alta i helga. Veldig glad typen har kjørt. For jeg sovnet av under kjøringa Flere ganger. Så må si jeg ble litt skremt når jeg plutselig våkna. Den ekle følelsen. Tenk om jeg hadde kjørt? Huff
Kan ikke huske jeg var slik på de andre tre.:sleep002
 
Så ekkelt! Men hadde nok ikke bare sovnet uten å merke at du ble trøtt hvis du satt bak rattet :) Hvor langt på vei er du? Jeg er også langt trøttere enn vanlig, særlig om kvelden. Og er bare 4+4!
 
Jeg sover sikkert 14 timer i døgnet nå! Er så trøtt! Men det er jo mye som skjer i kroppen så trenger sikkert ekstra hvile
 
Trøtthet har vært første symptomet mitt hver gang. Blir helt i koma! Jeg er 7+3 nå og sover over 12 timer i døgnet.
 
7+4 og er avhengig av powernap hver dag i tillegg til minst 8 timers søvn på natta, ikke vært sånn før..
 
Sover og sover her. 5 min her, 30 min der. Var slik forrige gang å. Ga seg heldigvis i andre trimester:laughing002
 
Sovner plutselig i sofaen her også, bare *PANG* borte i 15 minutter :hilarious:
 
Jeg er også utrolig trøtt. Hadde det sånn sist gang også, varte vel litt forbi første trimester.
 
Hvor mange timer ca sover dere i døgnet? Jeg sover ca 15 timer i døgnet og er fremdeles trøtt! Er 10+2
 
Q
 
Hvor mange timer ca sover dere i døgnet? Jeg sover ca 15 timer i døgnet og er fremdeles trøtt! Er 10+2

Altfor lite... Prøver å få 7 timers søvn på natten, ikke alltid jeg klarer det:dead: legg på minst 2 doturer og ofte en oppvåkning av minstemann i løpet av de 7 timene. Idag fikk jeg med 45min i senga i ettermiddag. Fikk da akkurat nok energi til å klare å legge 2åringen. På plass i sofaen igjen nå:joyful:
 
Jeg sover så mye jeg kan. Er kjempetrøtt hele tiden, men vi bytter fremdeles på å stå opp med ungene. Så da legger jeg meg typ alt for sent (kl tolv), står opp kl seks, og så får jeg sove en times tid når mannen våkner. Ofte blir det nærmere to timer fordi jeg ikke klarer å våkne… Men jeg ligger mye på sofaen og slapper av når jeg kan :) Gleder meg litt til ungene skal i barnehagen og jeg kan få sove mer på dagtid.
 
Kunne nok sovet 16 timer i døgnet akkurat nå.....:singing:
 
Back
Topp