Trøtt...!

Mamarialykke

Flørter med forumet
Novemberlykke 2022
Jeg. Er. Sååå. Trøtt. Sover og sover og sover. Sover 8-10 timer om natten og må hvile meg og sove et par ganger om dagen i tillegg. Flere som har det likt? :sleep011
 
Jepp. Legger meg ti-halv elleve og sover gledelig til ti neste dag. Men så sover jeg ikke så kjempegodt, har en gutt på 20 mnd og en blære som vekker meg jevnlig.
 
Lurte på å lage et helt likt innlegg. Har vært enormt trøtt og slapp de siste dagene. 35 uker i dag.
 
Jeg og!! Må legge meg kl 21 for å klare å stå opp 07 :wtf: gjerne 1times tid eller 3 på øyet etter jobb også ;)
 
Samme her, legger meg før kl 22 hver kveld og sover i tillegg når 2-åringen har formiddagsdupp når jeg har anledning. Sovner gjerne en times tid når jeg legger han for kvelden også :hungover:
 
Supertrøtt her også, men får ikke sove noe særlig overhodet. Vekkes av turneren i magen, tissetrang og generell uro. Fryktelig slitsomt. Hadde gitt hva som helst for 8-10 timer søvn per døgn. Ligger på halvparten.
 
Supertrøtt her også, men får ikke sove noe særlig overhodet. Vekkes av turneren i magen, tissetrang og generell uro. Fryktelig slitsomt. Hadde gitt hva som helst for 8-10 timer søvn per døgn. Ligger på halvparten.
Ikke jeg heller! Bekkensmerter og andre smerter og uro som du beskriver. Skikkelig slitsomt. Livredd for at fødselen skal starte også har jeg ikke fått sove ordentlig på lenge.
 
Ikke jeg heller! Bekkensmerter og andre smerter og uro som du beskriver. Skikkelig slitsomt. Livredd for at fødselen skal starte også har jeg ikke fått sove ordentlig på lenge.
Den følelsen skriver jeg under på. Gleder meg ikke til å gå inn i fødsel med underskudd. Og det blir jo ikke bedre når hun kommer ut heller akkurat.. men, forsøker å sove på dagen og hvile godt ellers. Samtidig som fysisk aktivitet er utrolig viktig for meg. Så det blir en balanse. Lykke til med innspurten!
 
Den følelsen skriver jeg under på. Gleder meg ikke til å gå inn i fødsel med underskudd. Og det blir jo ikke bedre når hun kommer ut heller akkurat.. men, forsøker å sove på dagen og hvile godt ellers. Samtidig som fysisk aktivitet er utrolig viktig for meg. Så det blir en balanse. Lykke til med innspurten!
Sender en digital klem! Lykke til du også.
 
Lurte på å lage et helt likt innlegg. Har vært enormt trøtt og slapp de siste dagene. 35 uker i dag.
Kanskje vanlig i slutten av tredje trimester?! :pompus: Sjekket blodverdier, jern og slikt? Er så forundret over min egen "skrøpelige" tilstand, mens andre er i full jobb og utfører hverdagsaktiviteter som bare det :sleep002
 
Supertrøtt her også, men får ikke sove noe særlig overhodet. Vekkes av turneren i magen, tissetrang og generell uro. Fryktelig slitsomt. Hadde gitt hva som helst for 8-10 timer søvn per døgn. Ligger på halvparten.
Kjenner meg igjen med dette :laughing002:schocked028 Heldigvis ikke lenge igjen :dance018
 
Kanskje vanlig i slutten av tredje trimester?! :pompus: Sjekket blodverdier, jern og slikt? Er så forundret over min egen "skrøpelige" tilstand, mens andre er i full jobb og utfører hverdagsaktiviteter som bare det :sleep002
Ja, tror verdiene er ok. Mener jeg kanskje følte det slik på slutten de andre gangene også, men man glemmer og fortrenger jo:p De siste dagene har jeg nesten ikke sovet noe verken på dag eller natt så det snur fort:rolleyes:;) Full jobb ja. For meg virker det helt usannsynlig! All ære til de som klarer det!
 
Back
Topp