Trøtt!

Streken 2021

Elsker forumet
Marshmallows2021
Jeg er så latterlig trøtt om dagen!
Jeg jobber heldigvis bare i en 70% stilling så har som regel mulighet til å sove litt før jeg henter ungen i barnehagen.
Jeg sover 9 timer om natten og 1-2 timer på dagen :eek:
Like vel er jeg så trøtt at jeg knapt orker å leke med ungen. Voksen tid? Det kan vi bare glemme, jeg legger meg så fort ungen er lagt og helt ærlig så tror jeg at jeg ofte sovner lenge før han :hilarious:
Får så vondt av mannen min altså, som må leve med ett sånt murmeldyr som meg :wacky:

Trøtt her også. Kunne sovet hele dagen. Jeg er hjemmeværende nå om dagen og legger meg litt etter å ha levert i barnehagen. Men klarer fint å sove litt på ettermiddagen også i tillegg til å legge meg tidlig :sour:

Jeg er så vanvittig trøtt!! Begynte rundt uke 6, legger meg rundt kl. 20 hverdag og sover til 07!! Våkner litt innimellom, sover så lett... men er uansett stuptrøtt.. orker ingenting. Syntes ikke det er forsvarlig å kjøre bil engang på grunn av trøtthet, har ikke kjørt bil den siste uken... er 6+5...

Veldig trøtt, men sliter med å sove for jeg er så kvalm. Hender jeg blunder av 2-3 timer midt på dagen, men det var før kvalmen slo til.

Jeg og. Går hele dagen å gjesper, etter jobb må jeg virkelig jobbe for å klare å holde meg våken

Samme her! Trøtt hele tiden. Legger meg kl ni på kvelden. Våkner ofte og sliter ofte med å sovne igjen. Håper det går seg litt til snart :singing:

Tiden går så utrolig tregt når man bare sitter å venter på at ungene skal legge seg, så en kan legge seg selv :dead:

Jeg er også mer trøtt nå i dette svangerskapet! Jeg melder meg frivillig til å legge 5-åringen.. han har alltid sovnet på egenhånd, men nå tilbyr jeg meg å legge meg ved siden av han - bare for å få duppe litt av på kvelden, samt at han synes det er hyggelig at mamma legger seg med han:happy:

jeg har foreløpig ferie, men begynner i jobb på mandag! Er veldig spent på hvordan hverdagen blir da...

Jeg er også mer trøtt nå i dette svangerskapet! Jeg melder meg frivillig til å legge 5-åringen.. han har alltid sovnet på egenhånd, men nå tilbyr jeg meg å legge meg ved siden av han - bare for å få duppe litt av på kvelden, samt at han synes det er hyggelig at mamma legger seg med han:happy:

jeg har foreløpig ferie, men begynner i jobb på mandag! Er veldig spent på hvordan hverdagen blir da...
Det høres utrolig koselig ut!

Sååå trøtt! Kan ikke huske det var så ille forrige gang. Var jo trøtt da også, men mest på ettermiddagen og kvelden.
Nå våkner jeg trøtt liksom :hungover:
Smisket ned minsten her, barnetv ananas på boks til frokost. Det er det beste han vet. Så kan mammaen slumre litt ved siden av på sofaen. Mannen jobber nattevakt og sover der etter jobb så vi slipper å ta så mye hensyn. Hadde gitt mye for en time til under dyna nå kjenner jeg :hilarious:

Sov dupp mens guttungen sov dupp idag. Han har sovet maks halvannen time nå de siste par månedene, så da jeg gikk og la meg tre kvarter etter han, regnet jeg med å få meg en god halvtime på øyet. Men idag sov han plutselig tre timer dupp! Så da ble det drøye to timer dupp på meg :hilarious:

Jeg fikk sove til 10 i dag, (vanligvis oppe i åttedraget), nå er det tid for en dupp igjen. Jeg tror det er vanlig å bli mer sliten når man har barn fra før. Da er det jo lite du kan styre selv. Man må aktivisere og ta hensyn hele tiden. Men gutten min er snill, nå har jeg gitt han nettbrettet, og jeg skal straks sove litt :sleep011

Foreløbig kommer trøttheten når jeg setter meg ned om kvelden og har har spist kveldsmat. Men det gjør ingenting så lenge jeg kommer meg gjennom dagen:happy: krysser fingrene for at det fortsetter sånn.

Back
Topp