Trøtt?

Har tenkt den siste uka ,»oj dette går bra, er jo ikkje trøtt» men så firt 1åringen er k seng har jeg sovnet på sofaen

Supertrøtt her!!

Jeg er veldig mye mer sliten, men sover ikke så mye mer enn vanlig. Det blir spennende å se hvordan søvnbehovet blir når ferien er over.

Har tenkt den siste uka ,»oj dette går bra, er jo ikkje trøtt» men så firt 1åringen er k seng har jeg sovnet på sofaen
Haha:hilarious: det samme tenkte jeg. Så kom dagen i går og når jentene var i seng (litt på overtid) var jeg aaaaaaalt for trøtt til å ta hånd om klesvask, klesbretting osv. Men tenker at husarbeidet forsvinner ikke:meh: så det er alltid en dag i morgen og da......

Samme her :sleep002:sleep011

Er også kjempe trøtt, store deler av dagen! Hender ofte det blir en liten lur på sofaen
Men om natta så må jeg jo opp 1-3 ganger for å tisse, så kanskje ikke så rart at jeg er litt ekstra trøtt!

Kjempe trøtt jeg også. Sovnet under legging av barn i går. Sikkert rundt kl 20:30. På gulvet. Våknet 23:30. La meg igjen kl 1 og er kjempe trøtt når jeg våknet nå kl 7:30

Back
Topp