Trøtt..

Grykkan

Blir kjent med forumet
Er det flere som er skikkelig trøtte her? Etter en dag på jobben så er jeg helt avhengig av en powernap på sofaen. Varierer fra en halvtime til en time, noen ganger mer..

Er helt avhengig av å sove etter jobb, ellers er jeg ikke menneskelig. Ikke hatt så mye energi som jeg pleier i det siste, nå hjelper det ikke at jeg har vært forkjøla i over en uke heller..
Og så får jeg fint sove om natten i tillegg.. jeg sover mellom 7-8 timer hver natt..

Jeg er kjempetrøtt, men får ikke sove noe særlig. Hverken på dagen eller natta :( misunner alle som sover masse, men skjønner jo at det er slitsomt også :P

Jeg er også trøtt. Har vært helt skutt noen uker, men kjenner meg noe bedre nå. Men kan fint ta powernap på ettermiddagen selv om formen er bedre:p

Jeg er så trøtt. Har hodepine på slutten av arbeidsdagen hver dag og MÅ sove når jeg kommer hjem. Helst i to timer. Hadde håpet at jeg skulle få energien tilbake i 2. Trimester men den har ikke vist seg så langt. Får så vondt av tre-åringen som savner mammaen sin og lurer på om ikke jeg kan våkne snart. Vi får krysse fingrene for at det snur :)

Er 15+4 idag og har definitivt mye mer energi enn for noen uker siden. Og det er veldig behagelig å greie å stå opp om morningen uten å føle at du går i ørska. Men, jeg har gått på noen smeller allerede med at jeg styrer med alt mulig de dagene jeg er i god form, typ husvask, klesvask, rydde i hagen/ute +++, og hver eneste gang ender det med at påfølgende dag blir helt forferdelig - og behovet for søvn blir enormt. Så selv om energien er der, så føler jeg ikke at jeg får utnyttet det noe særlig uten å ødelegge for neste dag.:confused:

Jeg synes det er skikkelig slitsomt å ha det sånn! :sorry: Har gått fra å være kjempeaktiv og trene 5 ganger i uka og ta nesten alt husarbeidet, til å ikke trene i det heletatt, sove masse og ikke orke å gjøre noe særlig hjemme. Takker de som takkes kan for at jeg har en forståelsesfull og kjempeflink mann som har seilt hjemme-skuta siden midten av januar. :Heartred Ellers hadde vi nok vært kandidater til de derre ekstreme vaskeprogrammene som gikk påTV for et par år siden, snart:oops: :hilarious:

Ikke meningen å være negativ altså. Selv om jeg ser at det ble et skikkelig syteinnlegg :p Men kan være greit å være obs på at den dagen energien er der igjen, så trenger det ikke å være lurt å peeeeise på med full throttle riktig med en gang:smiley-ashamed005

Sliter med akkurat det samme selv. Kjører på så hardt jeg klarer de dagene jeg har energi. Alle andre dager ligger jeg vannrett på sofaen.
Men jeg har lært meg én ting de siste ukene; klarer fint å feie over med et blikk :hilarious:

Nå er det bare meg her hjemme, så må ikke årne for noen. Det er litt deilig. Har bare meg selv å skylde på og klage til :rolleyes:

Back
Topp