Trøtt!

MaddeL

Blir kjent med forumet
Er det bare meg som er så utrolig trøtt om dagen? 37+5. Har også hatt magesjau siste 2 dagene, tegn på noe eller bare irriterende? Storebror ble født 37+4, så har en "farlig" forventning om å føde før termin denne gangen også. o_O:p

Helt utslitt og føler jeg kunne sovet døgnet rundt, men får ikke sove noe særlig i det heletatt :shifty: dårlig i magen siste uken også, og mye murring, men storebror kom 40+6, så regner med jeg må gå til termin ca, selv om hun er hjertelig velkommen nå:rolleyes:(38+4)

Helt vanlig. [emoji4]
Jeg har i dag sovet 2 dupper på 1 time. [emoji42][emoji42]
Og det er jo det JM anbefaler. Sov når du kan.

Har vært helt sinnsykt sliten heletiden, men idag har jeg faktisk litt mer energi, veldig deilig[emoji5]

Er mye trøtt her også.

Dårlig søvn om natten. Så blir det en blund eller to på sofaen i løpet av dagen! Trøtt kan sikkert bli mellomnavnet vårt nå. Men er jo normalt i den siste perioden!

Er mere trøtt enn vanlig her også, selv om jeg sover godt på natten (men med doturer hver 1-2 timer som gjør søvnen litt oppkuttet). Våkner uthvilt, men blir raskt trøtt og nå har jeg allerede gjespet i flere timer

Er ekstremt trøtt et par timer etter jeg har stått opp, men kanskje ikke så rart med den dårlige og oppstykkede nattesøvnen jeg har :shifty:
Ellers utover dagen er jeg heldigvis ikke noe særlig trøtt :)

Sliter veldig med å sove på natten og har nærmest lakenskrekk på kvelden. Men på dag tid merker jeg veldig godt at jeg er trøtt. Sniker meg til litt søvn når toåringen er i BHG :)

Er ganske trøtt her også. Sover heldigvis godt på kvelden, hvis jeg ikke har halsbrann. Men er trøtt for det om på dagtid. Prøver å sove litt, men ikke alltid jeg får det til.

Sover dårlig på natta, så pleier å sove utover morgenen. I dag sto jeg opp tidlig og bare slokna på sofaen. Det går bare ikke an å holde seg våken :wideyed:

Føler meg trøtt stadig vekk for tiden :wacky: Tror jeg kunne ligget under pleddet, med fyr i peisen helt til riene hadde startet :hilarious:

Back
Topp