Trøtt!

Er ikke trøttere enn vanlig og går å venter på når denne ekstreme trøttheten skal komme. Husker jeg var veldig trøtt en periode i begynnelsen av siste svangerskap. Men kan det være at jeg er så heldig å slipper unna denne gangen? Begynner egentlig å bli engstelig da jeg ikke har mange symptomer annet enn litt ømme bryst og innimellom litt uvel på kveldene..

Ja, skikkelig trøtt. Klarer likevel ikke å sove litt etter jobb, så jeg er helt ferdig når kvelden kommer.

Jepp :sleep011 Gjesper hele dagen og klarer meg nesten ikke hvis jeg ikke tar en hvil på sofaen på ettermiddagen. Og uansett om jeg gjør det så er jeg fortsatt trøtt :meh:

Her om dagen sov jeg i ti timer på natta, stod opp, var våken i 3 timer og sovnet så i fire timer til. Våknet til at samboer ringte og var på vei hjem fra jobb [emoji23]. Tror jeg har hatt godt av vinterferien. Er innmari trøtt. Håper det gir seg snart. Slitsomt å jobbe og ha det sånn her, selv om arbeidsplassen er flinke til å ville tilrettelegge for meg [emoji5]

Sliter med å stå opp om morgenen og sovner ofte med barna om kvelden. Gjennom dagen kan jeg ikke jobbe fra sofaen - da sovner jeg og kan fint sove 2-3 timer [emoji23]

Back
Topp