Trøtt...

Juli15/juni18

Flørter med forumet
Trøtt, trøtt... Uff og det allerede nå[emoji54] bare 6 veka på vei. Har ei jenta på 2 år hima må jo ha overskudd til henne og vel.....
Fleire?

Trøtt, trøtt... Uff og det allerede nå[emoji54] bare 6 veka på vei. Har ei jenta på 2 år hima må jo ha overskudd til henne og vel.....
Fleire?
Yes.. forferdelig trøtt.. må sove på dagen de dagene jeg ikke er på jobb. Helt ødelagt.

Fleire?
Jepp, er hel gåen. Er ikke på jobb i dag og sliter med dårlig samvittighet.. Skal ringe fastlegen min å få sykemelding.

Veldig! Må ta meg sammen de få timene jeg får med guttungen før leggetid. Kan ikke huske jeg var sånn sist, men da hadde jeg jo også litt mer mulighet til å slappe av etter jobb..

Klarer så vidt å jobbe selv. Trøtt og kvalm er dårlig kombo. Holder for det meste senga og har avlyst alt av avtaler og forpliktelser :)

Var enormt trett, og sliten også plutselig forsvant det ca 1-2 uker og nå tilbake igjen for fullt :o
Hjelper ikke at jeg vekkes flere ganger vær natt. Må stå opp grytidlig, og har ikke mulighet til å hvile/sovne før 20.00
Har kun 1 som sover dupp av to hjemme :)

Back
Topp