Trøtt

Gullfisk

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Var veldig trøtt i starten av svangerskapet og kunne sove lenge + ha en lur på ettermiddagen.

Nå siste dagene har trøttheten kommet tilbake. Jeg jobber bare to dager i uken nå på grunn av bekken, så går å legger meg rundt midnatt og sover fint til 10.30-11.

Men etter å ha vært oppe noen timer er jeg trøtt igjen. Er det noen andre som er trøtte og slappe? Er uke 23 i dag.

Trøttheten har begynt å komme tilbake igjen den siste uken hos meg også. Er i uke 24, og det har generelt blitt litt tyngre igjen. Håper ikke de gode ukene er over allerede. Tror jeg skal prøve å spise litt jern og se om det bedrer seg :)

Trøttheten har begynt å komme tilbake igjen den siste uken hos meg også. Er i uke 24, og det har generelt blitt litt tyngre igjen. Håper ikke de gode ukene er over allerede. Tror jeg skal prøve å spise litt jern og se om det bedrer seg :)
Jeg hadde for nye jern sist gang jeg sjekket meg, men det er noen uker siden nå.
Prøver bare så vidt jeg kan å slappe av når jeg kan, men er som du sier: Dumt om de gode ukene er over o_O

Last edited:
Samme her. Uke 23 og må ha meg en lur på dagen. Men nå sover jeg ikke så godt på natta heller da..

Oh yes, føler jeg går rundt i svime og fantaserer om dyna mi uansett hvor utallige mange timer jeg har sovet :rolleyes: Det er blitt verre igjen i det siste hos meg og.

Samme her! Trøtt hele tiden!! Jobber 100% og sover hver dag etter jobb. Har alltid lyst å sove mer mer mer [emoji42][emoji42][emoji42][emoji6]

Ganske frisk og våken enda [emoji4] utenom sov dårlig i natt da [emoji57]

Jeg har sovet fra 20.-07 hele svangerskapet jeg. 11-14 timer pr døgn...

Er masse stress på jobb og to hunder som skal aktiviseres. Etter det er jeg død.
Dagene går liksom med til jobb, søvn og hund. I helgen er det oppussing.

Jupp. Var sånn sist også. Gode verdier på hb. Så er vel bare sånn kroppen min er som gravid.

Har du sjekket D-vit? Jeg hadde lave verdier i første trimester, og da var jeg veldig trøtt. Har følt meg bedre etter jeg begynte med tilskudd av D vitamin.

Har du sjekket D-vit? Jeg hadde lave verdier i første trimester, og da var jeg veldig trøtt. Har følt meg bedre etter jeg begynte med tilskudd av D vitamin.
Jeg tar D vitamin tilskudd hele året, men skader ikke å sjekke om jeg må ha mer på grunn av baby.

Jeg tar D vitamin tilskudd hele året, men skader ikke å sjekke om jeg må ha mer på grunn av baby.

Jeg har vært trøtt siden starten av svangerskapet. Er eneste tegnet på graviditet jeg har, ellers har det ikke vært merkbart, så skal vel ikke klage :p

Sover fortsatt en eller to ganger iløpet av dagen. Er uke 25 nå! Ser ikke ut som at denne trøttheten vil gi seg.. Men bare jeg sover når jeg trenger det, fungerer kroppen bra ellers.. Heldigvis!

Jeg ble ganske trøtt i varmen, men tror også at stresset på jobb hadde noe å si forrige uke.

I går la jeg meg før 22 og våknet 4.59. Og lå våken en times tid før jeg fikk drunte litt til klokken ringte

Back
Topp