Trøtt

Oktoberglede25

Betatt av forumet
Noen andre som er sykt trøtte? :( kan ikke huske at jeg ble det så tidlig sist! Har en på 1,5 år, så håper dette går fort over :D

Kjenner til den ja. Lagt meg omtrent sammen med frøkna på 3 år hele uka + at jeg sovner på jobb flere ganger for dagen. Nå gleder jeg meg bare til helg og at jeg kan dra hjem å legge meg 30 min igjen :P

Haha "godt" vi er fler! Skal jobbe held helgen, gruer meg :(
Jeg er 4+1, termin 7.januar.. Syns det er veldig tidlig med trøttesympt :P

Er også sinnsykt trøtt :p
Sover opptil 11-12 timer på natta, og gjerne 3 timer iløpet av dagen, haha.
Tror jeg kunne sovet meg gjennom en hel uke :p
Er 4+3 idag :)

Høres kjent ut. Prøver å forbrede meg til eksamen til uka, men kunne jo sovet døgnet rundt! :oops::sleep002

Både og. Er liksom sliten og utmattet i kroppen hele tiden, samtidig som hodet er våkent.

Da jeg var gravid i høst var jeg overveldet av trøtthet i flere uker, håper det ikke blir slik nå. Kan ikke huske det fra første gangen.

Har ikke kjent så mye på det så langt, men det kommer kanskje:) Var ekstremt trøtt forrige svangerskap.

Veldig trøtt, sov 9t i natt, men holdt på å sovne på sofaen i sted

Jeg er utrolig trøtt hele tiden! Føler meg veldig opplagt når jeg våkner, men en halvtime etterpå så kunne jeg lagt meg og sove i mange mange timer til hehe

Jeg er også utrolig trøtt, men jeg sover også dårlig spesielt på morgenen. Våker mye tidligere enn normalt og det har jeg aldri gjordt før.

Back
Topp