Trøtt?

*mamma07og09*

Glad i forumet
Flere som er helt sinnsykt trøtt? :-O sovna etter jeg kom hjem fra kl 16-16:25.. er klar for og legge meg igjen jeg. Ligger bare og venter på at klokka iallefall skal bli 20, legger jeg meg nå våkner jeg inatt :-(

Var veldig ille her rundt uke 4-6 omtrent. Litt bedre nå, men ikke full av energi akkuray :p

Blir veldig trøtt i 18-draget, men blir ikke mye søvn på dagtid med en ettåring i hus! Var sånn i forrige svangerskap også, men full av energi når jeg passerte 12uker,sa håper på det denne gangen også!

ja jeg har en dupp midt på dagen, blir veldig trøtt og sliten.. hjelper ikke på energien når en går konstant kvalm også..

Jeg sover greit på natta, men må sove 1-1,5 time på ettermiddagen også for å holde meg våken til 22-tiden ;)

Trøtt hele dagen, men når kvelden kommer får jeg ikke sove, for da sliter jeg med urolige bein...

Jeg er kjempe trøtt! Må ha 8 timer søvn ellers fungerer jeg ikke :O

Trøtt hele tida. I dag er jeg helt tappa for energi.

Er mye trøtt og trenger mer søvn enn til vanlig, spesielt etter jobb, helt gåen i sekstiden sover helt nydelig til lyden av fantorangen :)

Ja prøver å legge meg 09 fortiden.. Minsten våkner 05.30 hver dag, så ingen kjære mor da!

Uff ja... Utrolig slitsomt...og etter mine erfaringer de forrige sv.skap blir det ikke bedre med disse urolige beina:(

Jeg hadde det forrige sv.skap og de begynner å bli litt rastløse nå.

Det var helt forferdelig husker jeg. Værste var at jeg gledet meg sååå til fødselen for folk sa det forsvant.. Det gjorde ikke det! I ett år i ettertid slet jeg så mye med det at jeg måtte begynne på parkinson medisin:O jeg sov så lite at jeg ble syk :(

Orker ikke det igjen nå altså:)

Jeg hadde det forrige sv.skap og de begynner å bli litt rastløse nå.

Det var helt forferdelig husker jeg. Værste var at jeg gledet meg sååå til fødselen for folk sa det forsvant.. Det gjorde ikke det! I ett år i ettertid slet jeg så mye med det at jeg måtte begynne på parkinson medisin:O jeg sov så lite at jeg ble syk :(

Orker ikke det igjen nå altså:)

Uff, det hørtes helt forferdelig ut... Jeg hadde det ikke så ille i mitt forrige sv.skap, men brukte Kal-mag, og det hjalp endel..
Hos meg forsvant det heldigvis så fort graviditeten var over, så håper det gjør det denne gangen også:)

Var det lang prosess og få hjelp for urolige bein?

Jeg blir sliten, trøtt og irritabel rundt 16 ca hver dag. Helt merkelig "nøyaktig". I Dag er første dagen på i alle fall 1,5 uke jeg ikke har hatt det slik. Så håper det er på vei bort:-) er veldig slitsomt og "mangle så mye energi".

La med kl 20:30 igår, sov til 06 idag tidlig.. kunne vist sovet noen timer til :-D men av en eller annen grunn er kvalmen lettere takle vis jeg kommer meg opp tidligere.. merkelig denna kroppen når den er gravid :-D

Ja veldig trøtt. Også har jeg en på 1 år som styrer flere timer hver natt. Tror det er tenner Største våkner også enkelte netter

Back
Topp