Trøtt

Mummmimamma

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Huff, flere som er trøtt? Jeg har lagt meg 21 to kvelder på rad, og nå ligger jeg i senga igjen. Redd det skal avsløres at jeg er gravid hvis det skal fortsette slik. :p

Ja skikkelig trøtt. Kunne sikkert ha lagt meg nå. Bare synd jeg er på jobb

Er ikke trøtt.. men har gått fra å være b menneske til å bli a menneske.. merkelig..

Jeg er bare trøtt på kveldene, så legger meg veldig tidlig sånn i 21 tiden. Men morgenkvalmen begynner rett før 6 hver morgen så står jo opp da. Så er jo oppe tidlig så sikker ikke så uvanlig å bli trøtt tidlig på kvelden :-)

Kjempetrøtt, skulle gjerne sovi dagen lang :p Våkner også ganske tidlig, før vekkerklokka :p

Er trøtt på kveldane. Dei 2 siste dagane har eg sovna på sofaen i 20-21 tida. Våkner rundt ti og tek kveldsstell og rett i seng og sovner nesten med ein gong. Trøtt på dagen og, men ikkje så veldig gale da.

Trøtt som en dupp og sovner på sofaen. Så når jeg våkner klarer jeg ikke å legge meg til normal tid...

Jeg våkner og tidlig. Gjerne oppe lenge før klokka.. hm.

våkner rundt klokka seks hver morgen for å gå på do og står gjerne opp da,og kan gjerne ha flere dupper på dagtid når jeg har mulighet til det. Nå er jeg blitt forkjølet i tillegg,så sofa og netflix omtrent dagen lang her nå:P

Trøtt og ekstremt sliten dagen lang.. Så sliten at jeg av og til vil bare sette meg ned og grine så nå er jeg sykemeldt og skal bruke dagen til å sove mens kidden er i bhg

Idag er jeg fryktelig trøtt, og hjelper ikke med det mørke, triste og våte været vi har her for tiden.

Trøtt og sliten, sover dårlig og våkner flere ganger i løpet av natta :meh:
Sove er oppskrytt xsmile8

Veldig trøtt jeg også!! Har lagt meg i 21 tiden de siste dagene, og sovnet idet jeg har truffet puta ;P har lissom hatt planer om å ligge på senga å lese, men har sovna før jeg har kommet så langt ;)

Fryktelig trøtt! Men sliter med å sovne/sove godt, verken dagtid eller nattestid. Når klokka ringer, er jeg sånn ekkelt trøtt. Føler ikke jeg har sovet, for er våken flere ganger om natta, og sovner seint. Gir ingen mening, for er jo trøttere enn noen gang, hele døgnet. Ikke hatt det på det viset I tidligere svangerskap, så er spent på om det går over etter 1.trimester! (JAtakk, veldig gjerne!)

Veldig trøtt, men sliter med å sovne og våkner tidlig om morgenen :-/ prøver å legge inn en liten hvil midt på dagen, da går det som regel greit :-D ellers veldig slitsomt å gjespe hele dagen :-p

Back
Topp