Trøtt!!

Elledille

Ønsker nr. 3
Jeg er så sinnsykt trøtt! Sitter på kontoret og sliter med å holde øynene oppe. Jeg som normalt elsker kaffe, orker knapt tanken på det lenger, men nå sitter jeg her og tvinger det i meg, i håp om at det skal hjelpe litt :/
Prøver også å tenke ut et akutt - og troverdig illebefinnende jeg kan ha fått hvis det ikke kommer seg! Zzzzzz
 
Jeg er også sykt trøtt! Kjørt bil i 1,5 time nå og holdt på å sovne flere ganger. Ikke bra! Nå skal jeg ha kvartal møte med en kunde.... puh. Åssen skal det gå?
 
Jeg har sovet fra 20.00-08.00 i natt og holder på å sovne på sofaen :p Så er der jeg også! Snork!
 
Jeg er også sykt trøtt! Kjørt bil i 1,5 time nå og holdt på å sovne flere ganger. Ikke bra! Nå skal jeg ha kvartal møte med en kunde.... puh. Åssen skal det gå?

Stakkar! Gruer meg til hjemveien selv, tar i snitt 1 time og er virkelig en prøvelse når alt kroppen vil er å lukke øynene og sove!
 
Jeg har sovet fra 20.00-08.00 i natt og holder på å sovne på sofaen :p Så er der jeg også! Snork!

Heldig som kan ligge på sofaen da! Jeg sovnet flere ganger der i går, selv med unger som brukte meg som klatrestativ :p

Det hjalp litt med kaffe!
 
Sånn hadde jeg det i går. Men i dag er jeg heldigvis bedre.
 
Hjelpes. Det var den dagen... kom hjem fra møtet. Spiste lunch og ble kvalm. La meg på sofaen og våknet nå!! :p
 
Det er ganske tungt med denne trøttheten, ja. Jeg sliter mer med at alt er så tungt, jeg. Tiltaksløshet..
*Energi og glade tanker til alle* :dance008
 
Heldig som kan ligge på sofaen da! Jeg sovnet flere ganger der i går, selv med unger som brukte meg som klatrestativ :p

Det hjalp litt med kaffe!

Vet hvordan det er! Har ei datter på 3 år ;) Men pappaen var så grei å ta henne med ut en tur, så jeg fikk hvile.
 
Jeg er også suprertrøtt. Sov lenge i morges - helt til klokka 11. Sto opp og gjorde litt småting, men ble jo helt utslått. Sovna av i en stol ute i sola (er godt stekt nå) og etter middag måtte jeg også legge med nedpå bare for å hvile...
 
Back
Topp