Trøtt

Songfugl

Blir kjent med forumet
Jeg sitter på kontoret mitt og holder seriøst på å sovne på tastaturet. Jeg er så sinnsykt trøtt, øyelokkene sklir av seg selv. Ble ikke bedre av at 1,5åringen bestemte seg for å starte dagen 05.20 idag. Gi meg styrkeeee... Er det innafor med en powernap tro? Hi hi

Jeg sitter på kontoret mitt og holder seriøst på å sovne på tastaturet. Jeg er så sinnsykt trøtt, øyelokkene sklir av seg selv. Ble ikke bedre av at 1,5åringen bestemte seg for å starte dagen 05.20 idag. Gi meg styrkeeee... Er det innafor med en powernap tro? Hi hi
Du er ikke alene... Jeg er hjemme med treåringen som fikk feber i går. Sovnet nettopp på sofaen! Klarer bare ikke å holde meg våken....!

Jeg er såååå glad for at jeg er dagmamma nå. De to jentene sover en dupp på dagen og da kan jeg duppe sammen med dem. Husker det var slitsomt sist og var trøtt hele tiden.

Kunne godt gått å lagt meg nå jeg... bare små unger som legger seg nå!!

Rimelig trøtt og sliten her også, håpløst! Sitter på jobb å gjesper hele dagen... Nå har jeg vært litt taxi for eldstemann som har vært på aktivitet, og nå må jeg bare få laget meg noe middag så jeg holder meg våken til unga er i seng :p Trøster meg med at det blir bedre igjen ;)

Jeg har tatt på meg nattvakter i sommer og er sånn passelig spent på hvordan det skal gå:confused:
Jeg kan virkelig sove hele dagen om muligheten byr seg!
Håper det går over...

Jeg kjenner til det! Jeg sovner raskt i løpet av den første timen etter jobb... Hver eneste dag! :wideyed:

Har begynt å sove middag :P aldri tålt det før. Pleier å bli helt ødelagt etterpå. Nå gjør det så godt med en høneblund på sofaen et par timer :) mannen er så søt og hensynsfull, passer på at jeg har teppe og ikke blir forstyrret <3

Har vært hjemme med syk treåring i dag og sovet litt av og på på sofaen hele dagen... Skulle ikke tro at det var mulig! Og er fremdeles klar for senga nå....! Venter bare på at sambo skal komme hjem fra jobb...

Trøtt her og, men føler likevel ikke at jeg sover godt om natten. Drømmer og styrer på :p

Back
Topp