Trøtt?

MissManga2014

Glad i forumet
Ungene mine er hos bestemor i helgen så jeg dro hos en venninne på stjørdal, å vi har vært i trondheim på shopping å div, kommer hjem til henne.. Og jeg skulle bare slappeav på soffaen litt... Haha der sovna jeg gitt :D trivelig med besøk sikkert.. Er skikkelig avhengig av en dopp midt på dagen jeg altså.. Flere som sovner borte på besøk? Haha ;b

Var ikke så mye selskap i deg nei;-) har ikke sovna bort hos andre, men småduppa litt på jobb... Åsså våknet jeg nettopp av en kjempego middagsdupp her hjemme:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg sovna helt i starten av en film og sov til lenge etter at den var ferdig hos et vennepar en gang. Flaut. Viste seg at jeg hadde alvorlig b12- mangel da, så det var iallfall en grunn til det da :p

Haha, godt vi er flere... Jeg sovnet under forelesning i dag!:eek: Heldigvis er det pr nett, så ingen merket det.....tror jeg...:D Håper denne trettheten går over snart, begynner å bli slitsomt..

Haha, godt vi er flere... Jeg sovnet under forelesning i dag!:eek: Heldigvis er det pr nett, så ingen merket det.....tror jeg...:D Håper denne trettheten går over snart, begynner å bli slitsomt..
Bra vi er flere... er helt gåen.. igår sov jeg ikke på dagen å måtte legge meg 21.30 :o haha... men håper dette kommer seg :)

Sover alt eg føles et som .. Konstant trøtt :) om eg ikke sover en time på dagen, så sovne 9 på kvelden :) Hehe ..

Ungene mine er hos bestemor i helgen så jeg dro hos en venninne på stjørdal, å vi har vært i trondheim på shopping å div, kommer hjem til henne.. Og jeg skulle bare slappeav på soffaen litt... Haha der sovna jeg gitt :D trivelig med besøk sikkert.. Er skikkelig avhengig av en dopp midt på dagen jeg altså.. Flere som sovner borte på besøk? Haha ;b
Jeg fikk besøk en gang og sovnet fra hele greia...godt at mannen underholdte mens jeg duppet litt :P

Får ofte et sterkt behov for å sove på jobb, men kan jo ikkje det, jobber delvis på kontor, men er tungt å presse seg gjennom dagen. legger meg mellom 21 og 21.30 for tida eg. Gleder meg til det går over :)

Får ofte et sterkt behov for å sove på jobb, men kan jo ikkje det, jobber delvis på kontor, men er tungt å presse seg gjennom dagen. legger meg mellom 21 og 21.30 for tida eg. Gleder meg til det går over :)
Ah det skjønner jeg godt :-/ ja håper det blir bedre snart jeg også :)

Back
Topp