Trøtt?

Noen som plages av tretthet?

Zzzzz....!! Helt grusomt, og med to små fra før blir det absolutt ikke bedre..hehe:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Oh'yeah! Her er vi ganske trøtte hele tiden :-p Men ikke på kvelden og natta, for da har man sovet for mye på dagen ;-)

- Appen

Oh'yeah! Her er vi ganske trøtte hele tiden :-p Men ikke på kvelden og natta, for da har man sovet for mye på dagen ;-)

- Appen
Signerer denne.. Men jeg føler meg trett da, men ikke sjans for å sove ;-)

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Ja, ekstremt!

Jaaa :( Har truffet meg som en slegge de siste dagene! Våkner opp like trøtt som da jeg la meg, føler at jeg går rundt i ørska, og legger meg ENDA tidligere en vanlig.. (Det er ferie for pokker) Sist gang gikk det over på et tidspunkt, men jeg husker ikke når...

Jepp...
Sliter litt om dagen. Men blir dette svangerskapet litt som sist, blir det værre:/

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 26.03.2014

Jeg var veldig trøtt fra uka før jeg fikk positiv test til nå nylig. Holdt på å sovne flere ganger uansett hvor vi var :p men det var kun på for/ettermiddagen. På kvelden våknet jeg til og holdt det gående lenge :p

Ja, føler jeg sitter og gjesper hele tida:O hadde selskap i går, og lurer på om dama til bror min(gravid i 6-7mnd) fant ut noe i går.

Helt hensides, var ikke slik sist gang.

Var kjempetrøtt i begynnelsen, sov hele tiden. Føler det har gått litt over etter jeg bikka 8 uker. Håper det ikke bare er en periode :p

2 små + spire <3

Jupp, her også :) godt æ har ferie, men gruer mæ til å begynne å jobbe igjen o.O

jeg er utroooolig trøtt på dagen, kvikner til på kvelden.... forrige gang var jeg bare trøtt på kvelden....

Ikke no særlig trøtt i grunn, men blir veldig fort sliten.. Ingenting som skal til før je blir andpusten

Back
Topp