Trøtt!!!

Line32

Forelsket i forumet
Februarhjertene2017
Hei.
Noen som er trøtte?
Jeg føler meg helt borte etter kl 14 om dagene. Er trøtt og energiløs store deler av dagen. Sist kjente jeg ikke noe trøtthet i det hele tatt, mens nå tenker jeg bare på når jeg kan få sovet neste gang.

Hei.
Noen som er trøtte?
Jeg føler meg helt borte etter kl 14 om dagene. Er trøtt og energiløs store deler av dagen. Sist kjente jeg ikke noe trøtthet i det hele tatt, mens nå tenker jeg bare på når jeg kan få sovet neste gang.
Jepp! Merker en veldig forskjell. Blir helt skutt litt ut på dagen..

Termin 27/2-14 med første frø <3

Jepp!!! Gleder meg til neste trimester, pleier å være i bedre form da....

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

merker at jeg spekulerer i alle symptomer jeg har på om det taler for gutt eller jente.
Sist var jeg ikke trøtt, hadde ilinger i rumpe og lår og var dønn kvalm fra 6+0. Denne gangen er jeg trøtt, har "ilinger" i ryggen og har så langt ikke vært noe særlig kvalm for uten om noen "byer" som kommer inni mellom.

Jeg begynner å gjespe litt etter kl 16:-P

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Bruker all energien min på jobben. Burde slutte å legge planer på ettermiddagen- er alltid helt skutt etter middag.

*** Venter nr 1, termin 8.februar! ***

Hei.
Noen som er trøtte?
Ja gjett om! Fungerer best på morgenen, men utover dagen blir jeg trettere og trettere.. I ettermiddag har jeg ikke sovet mer enn 3 (!) ganger... ;)

yes!!! Sov 10-11 timer i natt og likevel har jeg duppa 3 ganger i ettermiddag!
har lagt meg nå for å si det sånn ;-)

Trøtt som ei fele... Sover lett 12-13 timer i slengen. Jeg jobber ikke særlig, så jeg kan slappe av det som kroppen sier jeg må, hadde jeg hatt ordinær jobb måtte jeg garantert sykmeldt meg, for dette er helt sykt. Jeg føler meg som en tenåring igjen! *gjesp*

Jepp. . Sover lett til 11-12 og deretter en time og to på ettermiddagen igjen. Hvordan jeg skal klare stå opp klokka 6 på onsdag for å gå på jobb igjen må gudene vite....

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Trøtt om dagen, våken om natten... :-/

generelt mye trøtt og får bare sove en 4-5 timer om natta(+middagshvilen:) og så er det morgen i følge kroppen... rare hormoner som tuller med systemet:)

Er stuuuptrøtt om dagen!..Såvner i det ungene har lagt seg :p
Skulle gjerne ha sovet på dagtid også, men det får jeg ikke tid til...

Jepp jeg sover en dupp hver dag og ligger i ro på sofaen resten av dagen :p

Er helt nødt til å sove en dupp på dagen, men alikevel så har jeg ingen problemer med å sovne på kveldene :D
Kl 00.00 er jeg helt skutt, så det blir sjelden sene kvelder på meg :)

Før jeg ble gravid og duppet av på dagen så hadde jeg ikke sjangs til å sovne på kveldene.

Men husker veldig godt at det var slik forrige svangerskap også. I begynnelsen så følte jeg ikke at jeg gjorde annet enn å sove og gjespe :p

Termin 20 februar

Back
Topp