Trøtt!!!

MTDC

Forumet er livet
VIP
De siste to nettene har Dani våknet i 3-tiden og vil ikke sove igjen. Brukte en time på å få henne til å sove igjen i natt. Fatter ikke hva som feiler.

Skulle snike meg til å sove en halvtime ekstra mens mannen gikk i dusjen kl 6, men han slo ikke av klokkeradioen også glemte han i tillegg telefonen med ørtogførti alarmer og en babycall som piper etter batteri på so soverommet. Takk for den!:-P

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Sånn har det vært her leenge, at han ikke vil sove igjen etter mat, har heldigvis roet seg. Har også en mann som har tusenvis av alarmer på om morgenen, skikkelig irriterende:/ å i tillegg så vokner lillegull også av disse alarmene!! Argh!

Usj, vet jeg alt om, er så frustrerende . Jeg kan ikke klage på at vi får for lite søvn om dagen, men jeg kjenner meg trøtt 24 t i døgnet! Blir liksom ikke mett på søvn! Får besøk av noen kollegaer av meg nå halv 11, men jeg har nest lyst til p sove! Trøtt.no

Huff. Må være fælt å ha det sånn hele tiden!! Mine sover heldigvis natten igjennom til vanlig, men får så vondt av eldste når hun våkner sånn helt ut av det blå og ikke greier å forklare hva det er som er problemet. Hadde det vært minsta hadde det liksom vært greit, babyer skal jo egentlig våkne litt på natta..

Uff, det er fælt når de sliter med å få sove igjen.
Håper det blir bedre til natta igjen.
* æpp'n *

Uff, det er fælt når de sliter med å få sove igjen.
Håper det blir bedre til natta igjen.
* æpp'n *
Jeg også:-P Begynner å lure på om det kan være tanna som plager, men er så vanskelig når hun ikke sier noe...

Jeg også:-P Begynner å lure på om det kan være tanna som plager, men er så vanskelig når hun ikke sier noe...

Første som slo meg var tanna eller nattskrekk/mareritt. Vanskelig å si med de små.:)

* æpp'n *

Ikke noe kjekt når det blir sånn! Håper det blir bedre til natta!

Første som slo meg var tanna eller nattskrekk/mareritt. Vanskelig å si med de små.:)

* æpp'n *
Nattskrekk var det ikke, det har hun heldigvis vokst av seg. Så jeg har også tenkt tann/mareritt.. Litt rart at det var samme tidspunkt begge nettene:-P

Ikke noe kjekt når det blir sånn! Håper det blir bedre til natta!
Takk:-) Koselig egentlig at hun våkner, da, for da får hun lov til å sove nede hos oss, men ikke noe gøy når hun ikke vil sove:-P

Hvor gammel er Dani? 3 år var det? Magnus min er to neste uke(!!!!!) og har vært veldig urolig siste uka. Fant ut at ei i barselgruppa mi opplevde det på samme måte med sin toåring og vi har konkludert med at det er en seinreaksjon på det å få småsøsken. Nå er vel Dani litt eldre enn det, og greier å sette ord på det hun føler kanskje, så det behøver jo ikke være det samme.

Hun er tre i august. Tror ikke det er noen søskenreaksjon. Mannen har en teori om at det kanskje kjører et godstog forbi på det tidspunktet siden det vær ca likt begge dagene. Sov gjennom natten igjen i dag, så det kan jo også ha vært helt tilfeldig:-P Ikke godt å si:-P

Blæh! Samme greia i natt. Hysterisk for den minste ting og pappa fikk ikke lov til å hjelpe med noe. Tok ikke mer enn en halvtime å finne søvnen, men jeg er helt ferdig:-P Blir nok å sove sammen med Cecilie i dag:-P

Blæh! Samme greia i natt. Hysterisk for den minste ting og pappa fikk ikke lov til å hjelpe med noe. Tok ikke mer enn en halvtime å finne søvnen, men jeg er helt ferdig:-P Blir nok å sove sammen med Cecilie i dag:-P

Huffda! :(

* æpp'n *

Back
Topp