Trøtt!!!!!!

mortil3stk

Forelsket i forumet
Nå er jeg lei av å ikke få sove!!! Halsbrann...vondt i rygg..rastløse ben og kynnere...klage..klage !! Flere enn meg??

Mhm.. vondt i rygg og mage!! Lei av forstoppelse :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her er det også dårlig med søvn for tiden :(
Urolige ben, vond rygg eller begge deler på en gang :(
Men har noen gode netter innimellom da :)

Våkner nesten hver natt pga. dobesøk eller kramper i benet.

Men det er jo kroppen som forbereder oss på våkenetter, så må bare tenke positivt! :)
Selv om man skulle tro at det var viktigere å sove, og få lade opp batteriene. ;)

Vet at det blir våkennetter når baby kommer..men det skal gå bra :) Så kjedlig å bare ligge å vri seg på natta...er i skikkelig dårlig humør i dag..

Håper jeg får noe energi snart...har mye å gjøre før bebisen kommer.. Kun 3 uker til jeg skal innlegges..så får vel få gjort noe snart.. Har en garderobe som MÅ ryddes.. Baderommet skal vaskes ned før stellebord skal inn..vogna skal vaskes og senga må monteres :) Gleder meg til babyen vår kommer :)

Jeg sliter kraftig med halsbrann for tiden. Den har nådd nye høyder... Tror kanskje det har noe med at jeg ikke har spist så godt i det siste.
Ryggen begynner å være litt vrang også (den utpakkingen tar knekken på meg :p )
Ellers er formen ok. Har det i grunn greit i forhold til mange andre sikkert

Våkner 3-4 hver natt og får ikke sove mer for verker så sinnsykt i armene pga nerver i klem... Så ikke mye søvn nei :/

Dårlig med søvn her også. Våkner av halsbrann, tissetrang, min egen snorking fordi jeg ikke klarer å snu meg og havner på ryggen som en strandet hval. Stønn...

Back
Topp