Trøtt.....

mon_83

Flørter med forumet
Lei av å være så ufattelig trøtt uansett hvor mye/lite jeg sover. Føler jeg kunne nesten ha sovet døgnet rundt og blir fort ukonsentrert. Heller det enn kanskje å spy osv, men uansett så er det ikke mye morro å sitte på jobb konstant trøtt.

Skal til jm på onsdag så tenkte jeg skulle snakke med ho. Har mulighet til å jobbe hjemmefra også så vurderer å spørre sjefen om jeg kan jobbe to dager hjemme i stedet for 1.

Noen andre som er så ufattelig trøtt og sliten selv om jernlageret skal være bra?

Kjenner meg godt igjenn i det du skriver. Jeg er så uendelig trøtt døgnet rundt. Håper det går over snart, jeg begynner å bli lei av å bruke vær annledning jeg har til å såve :p

Kjenner meg også igjen. Her er jernnivået på sitt beste, men trøttheten allikevel på topp :(

ja off, kjenner det godt igjen. Må sove med en gang jeg kommer hjem fra jobb, rett ned på sofaen. Men har ikke sjekke jernlageret enda da..

Håper energien snart kommer tilbake til oss alle:)

Her blir det gjerne sofaen med en gang jeg kommer hjem fra jobb. 
Måtte virkelig ta meg sammen i dag for å få lekser hos guttene og middagen unna gjort før jeg inntok sofaen. Kommer nok til å bli mest på sofaen til jeg krabber oppi senga senere i kveld.... føler at klesvasken bare hoper seg opp og hagen blir snart gjengrodd, men jeg bare orker ikke... 
Håper dette går over snart og at jeg får noe av energien min tilbake... 

Back
Topp