Trøtt?

Cassie

Betatt av forumet
Er forferdelig trøtt og slapp om dagen...Null energi! Noen fler som er det? Har dere noen tips som kan hjelpe? Eller må jeg bare innse at det er sånn de 12 første ukene? Håper det går over ihvertfall?

Jeg tippet over på uke 12 på søndag, og den siste uken har trøttheten dabbet av!
Jeg har ikke noe særlig tips jeg - jeg strevde med å holde meg våken - jeg hadde ikke noe problemer med å sove 16 timer i døgnet!
Gynekologen jeg går til sa det var helt vanlig (og at det var en sunt graviditetstegn!) Mye heller det en kvalmen sier nå jeg!

har vært trøtt og slapp hele tiden jeg..men spesiellt de første mnd..[X(]

Jeg er veldig trøtt og slapp, har egentlig vært slik hele tiden. Og så fryser jeg mye mer enn før. Satser på det tar seg opp etterhvert. Slitsomt å ikke ha energi til noe[:'(]

Trøtt ja... kan sove halve dagen før æ klarer å stå opp... Mange ganger føles det ut som æ sku ha fått sovesyka...Kjempeglad for at æ slipper denne kvalmen og spyingen da, men har vel fått en kraftig dose av denne trettheten istedet...? For min del hjelper det å komme sæ ut i frisk luft... gå en liten tur...

Gynekologen beskrev det som om man har tatt en sovepille som ikke slutter å virke før etter 12 uker... samme hva man gjør så våkner man liksom ikke....
Syntes det stemte ganske godt!

Hei!

Jeg har også vært veldig trøtt og er det fortsatt. Når jeg tenker på disse ukene som har gått så har jeg hatt det veldig veldig bra. Ikke noe spesielt kvalm. Kun trøtt og hyppige tissepauser :) Jeg har sovet mye på ettermiddagene.....

Nå gleder jeg meg bare til at magen spretter mere frem, buksene er blitt litt trange :)

Back
Topp