Trøtt?

Flykua

Betatt av forumet
Jeg kan IKKE huske at jeg var SÅ trøtt forrige svangerskap! 
Da jobbet jeg 100% og pendlet (3 timer hver dag)
Nå jobber jeg 80% og må legge meg 22.00 for å komme meg igjennom dagen...Idag valgte jeg å holde meg hjemme fra jobb, og "sov" til kl. 10.00... (Var oppe å sendte guttungen ut døra sammen med faren....) Andre som er trøtte? 

Her er det mye værre enn forrige gang! Legger meg tidlig men virker ikke som det hjelper. Er like trett når jeg våkner på morgenen til tross for at jeg sover som en stein hele natta. Nå er jeg snart 12 uker så håper det gir seg litt snart..

Jeg klarer ikke å fungere både i jobb og hjemme, om jeg skal være så utrolig trøtt! Jobber som førskolelærer, så har jo en del papirarbeid etter jobb, men klarer rett og slett ikke å få gjort det...

Jeg er også mye trøttere denne gangen.. Håper det gir seg snart, blir jo helt kjørt av dette. Legger meg tidlig og får sove lenge, men må likevel ha minst to lurer på dagtid...

januar13 skrev:
Jeg er også mye trøttere denne gangen.. Håper det gir seg snart, blir jo helt kjørt av dette. Legger meg tidlig og får sove lenge, men må likevel ha minst to lurer på dagtid...

To lurer på dagtid høres ut som en drøm! 
Skulle ønske energien kom tilbake og at man slapp å sovne for hver gang man skal slappe av pittelitt...

Jeg er fryktelig trøtt om dagene, føler jeg går rundt i søvne hver dag på jobben. Prøver å fokusere, men det er helt nytteløst, hodet er liksom i en egen liten boble... borte vekk.. Det er sååååå slitsomt å nesten ikke kunne holde øynene oppe gjennom en hel arbeidsdag på 8 timer. Føles ikke det minste bra, så fort jeg kommer hjem legger jeg meg til å sove, og selv etter å ha våknet er jeg like trøtt og sovner bang på kvelden igjen... Helt håpløst! :P

Det var mitt klagerop, hehe...

Neta88 skrev: