Trøtt?

Flykua

Betatt av forumet
Jeg kan IKKE huske at jeg var SÅ trøtt forrige svangerskap! 
Da jobbet jeg 100% og pendlet (3 timer hver dag)
Nå jobber jeg 80% og må legge meg 22.00 for å komme meg igjennom dagen...Idag valgte jeg å holde meg hjemme fra jobb, og "sov" til kl. 10.00... (Var oppe å sendte guttungen ut døra sammen med faren....) Andre som er trøtte? 

Her er det mye værre enn forrige gang! Legger meg tidlig men virker ikke som det hjelper. Er like trett når jeg våkner på morgenen til tross for at jeg sover som en stein hele natta. Nå er jeg snart 12 uker så håper det gir seg litt snart..

Jeg klarer ikke å fungere både i jobb og hjemme, om jeg skal være så utrolig trøtt! Jobber som førskolelærer, så har jo en del papirarbeid etter jobb, men klarer rett og slett ikke å få gjort det...

Jeg er også mye trøttere denne gangen.. Håper det gir seg snart, blir jo helt kjørt av dette. Legger meg tidlig og får sove lenge, men må likevel ha minst to lurer på dagtid...

januar13 skrev:
Jeg er også mye trøttere denne gangen.. Håper det gir seg snart, blir jo helt kjørt av dette. Legger meg tidlig og får sove lenge, men må likevel ha minst to lurer på dagtid...

To lurer på dagtid høres ut som en drøm! 
Skulle ønske energien kom tilbake og at man slapp å sovne for hver gang man skal slappe av pittelitt...

Jeg er fryktelig trøtt om dagene, føler jeg går rundt i søvne hver dag på jobben. Prøver å fokusere, men det er helt nytteløst, hodet er liksom i en egen liten boble... borte vekk.. Det er sååååå slitsomt å nesten ikke kunne holde øynene oppe gjennom en hel arbeidsdag på 8 timer. Føles ikke det minste bra, så fort jeg kommer hjem legger jeg meg til å sove, og selv etter å ha våknet er jeg like trøtt og sovner bang på kvelden igjen... Helt håpløst! :P

Det var mitt klagerop, hehe...

Neta88 skrev:
Jeg er fryktelig trøtt om dagene, føler jeg går rudnt i søvne hver dag på jobben. Prøver å fokusere, men det er helt nytteløst, hodet er liksom i en egen liten boble... borte vekk.. Det er sååååå slitsomt å nesten ikke kunne holde øynene oppe gjennom en hel arbeidsdag på 8 timer. Føles ikke det minste bra, så fort jeg kommer hjem legger jeg meg til å sove, og selv etter å ha våknet er jeg like trøtt og sovner bang på kvelden igjen... Helt håpløst! :P

Det var mitt klagerop, hehe...

Jeg skjønner deg utrolig godt! 
Men det er jo ett tegn på at noe skjer med kroppen vår ;) 

Jeg er også sinnsykt trøtt!!!Er sikkert ekstra trøtt denne gangen siden jeg har en aktiv tass å passe på i tillegg. Heldigvis er mannen flink å vise hensyn
gleder meg til ferien!!!

jc skrev:
Jeg er også sinnsykt trøtt!!!Er sikkert ekstra trøtt denne gangen siden jeg har en aktiv tass å passe på i tillegg. Heldigvis er mannen flink å vise hensyn
gleder meg til ferien!!!

Ser virkelig frem til ferien jeg også! Teller uker :) 

trøtt ja, d kan dokk trygt sei :) eg e og kjempe trøtt, nå de siste dagene kor eg har vore så sykt kvalm å isje fått i mg mat el någe så har eg nesten bare sovet både dag og natt... men kroppen trenge d nok :) eg ser virkeli fram t de 12 vekene e gått :) håpe d blir bedre då :)

Flykua skrev:

Jeg skjønner deg utrolig godt! 
Men det er jo ett tegn på at noe skjer med kroppen vår ;) 

Stemmer, og det er jo selvsagt en veldig stor trøst og oppmuntring å bli påminnet :D

For lille gull, hva som helst <3 hehe

Flykua skrev:

januar13 skrev:

Skulle ønske energien kom tilbake og at man slapp å sovne for hver gang man skal slappe av pittelitt...

Ja, det er ganske godt, men det hjelper lite... Jeg er som oftest like trøtt etterpå.. Og i helga skal mannen reise bort, så da blir jeg alene med mini... Det kan bli interessant! Bare jeg går opp og ned trappa må jeg hvile... Men heldigvis er det jo for en god grunn <3

januar13 skrev:

Flykua skrev:

januar13 skrev:

Ja, det er ganske godt, men det hjelper lite... Jeg er som oftest like trøtt etterpå.. Og i helga skal mannen reise bort, så da blir jeg alene med mini... Det kan bli interessant! Bare jeg går opp og ned trappa må jeg hvile... Men heldigvis er det jo for en god grunn <3

Har du ingen du kan besøke i helgen da? Synes det er godt å reise på besøk, dersom gubben skal bort. Mini merker jo så godt at det bare er meg og han, og finner som regel ut hvordan han skal slite ut mor mest mulig :p 

Back
Topp