Trøtt......

nygarda

Glad i forumet
Jeg er så enormt trøtt for tia... Kan sove og sove og sove... Veldig lite energi. Og jeg sliter med dårlig samvittighet ovenfor lille jenta, som opplever mamma sånn. Og mannen min må gjøre det meste, både leke med henne og ting i huset. Uff jeg håper dette går over snart!

Kjenner den. Hatt det slik de siste 3 dagene.. :S Heldigvis er prinsen på ferie hos besteforeldre så han har ikke tid til å snakke med oss engang :D 

Kjenner meg så godt igjen. Sambo har måttet gjøre alt med lillegutt i ferien, mens jeg har ligget på sofaen. Har kanskje orket å sitte ved plaskebassenget/sandkassa en halv time om dagen. Helt grusomt. Nå er hverdagen igjen, og jeg merker jeg må jobbe med meg selv for å skulle orke å hente lillegutt i barnehagen og ha han en halvtime-time til sambo kommer hjem.... Jeg er jo så glad i lille gutten min, og tenk så mye energi jeg burde hatt for å være sammen med han nå!! :(

Det er ikke noe kjekt. Har det selv slik, men har vært litt frem å tilbake her. Plutselig i dag slo det ut for fullt. Gikk på shoopingsenter med ei venninne, følte jeg så igjennom hele turen vår :(

Ja trøtt her òg! Slitsomt med en liten fra før, har heldigvis hatt besøk av besteforeldre i sommer, det har vært helt supert. Neste mandag åpner barnehagen igjen, det skal bli deilig for oss alle 3 tror jeg. Prøver å leke med snuppa, men er helt ferdig når hun har lagt seg for kvelden. Blir til at jeg sovner på sofaen ca 10 min inn i nyhetene. zzz!!

Back
Topp