Trøtt!

Ingunn C.

Blir kjent med forumet
Noen andre her som er trøtte? Jeg vil bare sove hele tiden. Er ikke så lett, for jeg har en ganske krevende jobb, og det blir til at jeg bruker all energi på jobben, og orker ingen ting når jeg kommer hjem. I går dro jeg hjem litt tidligere, og tar en egenmelding i dag. Håper å få samlet litt energi til i morgen :-)

Trøtt - ja!! Får jeg til å sove - nei!! Ligger mange timer før jeg sovner på kvelden... Ah, irriterer meg sånn. Må slutte å gruble tror jeg!:)

Jeg er som Knerten*, er kjempe trøtt, men når kvelden kommer og jeg skal legge meg så får jeg ikke sove. Ligger lenge før jeg sovner og sover dårlig når jeg først sovner.

Jeg vil også sove dagen lang! Ikke så lett med en gutt på 1 år :/

Hei Ingunn C og alle der andre
Jeg er trøtt, trøtt, trøtt og trøtt. Sov til kl var snart 11 i dag noe jeg ikkje bruker til vanlig. Står som vanlig opp mellom 6 og 9. Kommer nok til å sove flere ganger i dag og sove som en stein i natt igjen hehe. Jeg har tatt tredagers nå og har fridag i dag. Tror jeg må ha meg sykemelding på mandag dersom dette fortsetter. Har dere flere symptomer jenter?Jeg har murringer der nede og strekksmerter når jeg reiser meg opp
VONDE BRYSTER småkvalm ,luft i magen ,blir lett irritert og SULTEN.....emoticon

*en hemmelighet* skrev:
Jeg er som Knerten*, er kjempe trøtt, men når kvelden kommer og jeg skal legge meg så får jeg ikke sove. Ligger lenge før jeg sovner og sover dårlig når jeg først sovner.

Sånn er det her også! Kjempeslitsomt..

Blir kjempe fort sliten av å gjøre ting  Må ha hvilepauser hele tiden! Huff, dette er den ikke fullt så morsomme delen av ett svangerskap 

Jeg har også merket at jeg blir fort trett å sliten... Og ikke nok med det, så har jeg begynt å våkne om natten for at jeg må sånn tisse...Pleier aldri våkne sånn. Så sykt irriterende :(

sindarella skrev:
. Har dere flere symptomer jenter?Jeg har murringer der nede og strekksmerter når jeg reiser meg opp
VONDE BRYSTER småkvalm ,luft i magen ,blir lett irritert og SULTEN.....emoticon

ahh.... du hellige skaper.... LUFT I MAGEN.... att det går ann å ha SÅ mye luft i magen... !!!! Gjør ikke annet enn å lure meg unda folk om dagen... ;p

Luft i magen ja, er noe av det første som får meg til å tenke på graviditet. Har hatt kjempe masse luft de 4 gangene jeg har vært gravid.

Ellers så har jeg mye vondt i magen, det strekker, kniper og rommensterer. Har også begynt med kvalme, men ser ut som det holder seg til morningene og formiddagene. Men i dag har jeg gått med seabans frem til 2, men var for det om på randen til å spy flere ganger før kl 10 når det begynte å gi seg.

Ja, jeg er kjempetrøtt!

Merker jeg blir såååå trøtt utover, og har jo ikke fortalt noe på jobben enda.

De lurer vel på hvorfor jeg henger over bordet til ettermiddagsmaten (barnehage) :)

Sliter også på veien hjem, har en halvtimes kjøring på kjedelig vei....

Back
Topp