Trøtt?

BflyW

Elsker forumet
Jeg vet det er flere enn meg som er trøtte - men er det virkelig riktig at man skal være så stup trøtt hele tiden?
Jeg er i 1 trimester og har vært trøtt fra dag en... Jeg klarer å holde meg våken kanskje 12 timer - men sover attså halve døgnet!!! Jeg klarer bare ikke å være våken!
Jernlagrene er fine....

Du er ikke alene om å være trøtt.Jeg kan sove hvertfall 12 timer i døgnet...noen ganger mer..

Hadde jeg ikke jobba full tid hadde jeg nok sovet døgnet rundt tror jeg- skal faktisk gå og legge meg nå, er så trøtt at det svir i øynene [8|] God natt [:)]

Jeg skulle skifte på sengen i sta (ganske stor jobb, for vi hadde kjøpt ny madrass (tempur - fyttirakkeren så god!) så hele madrassen etc måtte skiftes... Jeg kom halvveis før jeg måtte legge meg ned en halvtime...
Badet er vasket, men jeg har ikke orket å rydde tilbake tingene... Alt tar liksom så lang tid nå, når jeg hele tiden må hvile litt - jeg føler meg rett og slett lat!!!
Ugh... Men utenom det har jeg INGEN plager, jeg er faktisk fantastisk mye bedre enn vanlig (fordi jeg til vanlig har migrene - men den er jeg nå nesten kvitt) så jeg klager ikke!
Men det er jo godt å høre at jeg ikke er alene! Er ikke vant til å være gravid jeg!

ORIGINAL: Godhjerta

Men som jeg selv sa til legen; Jeg er uforskammet heldig som ikke har verre plager.
JEg også plages ofte med migrene, ryggvondt og menssmerter - men det slipper jeg nå. [:D]
Har man ikke verre ting å klage på enn trøtthet, så skal man være glad, sa legen min.

Fullstending enig!
Det er faktisk et helt annet liv nå når jeg 'bare er trøtt' enn når jeg har hatt de andre plagene. Desverre har jeg hatt voldsomme ryggplagere i fire uker - men det har ingen ting med svangerskapet å gjøre, og det er over nå, så nå er jeg så frisk som jeg aldri før har vært. Jeg har ikke hatt hodepine på 7 dager, og jeg kan ikke huske sist jeg gikk så lenge!!!

Regner med at trøttheten gir seg etter noen uker også - og da vil jo livet bare være helt topp! Oj som jeg gleder meg til 2006!!!

Jeg sover også mer enn før, har vært forferdelig slapp og tiltaksløs hele tiden. Har hørt at man skal bli mer opplagt etter uke 12, men jeg har aldri følt meg så trøtt som nå! Håper det endrer seg.

Jeg sover mellom 12 og 14 timer hvert døgn... I natt sovna jeg kl et, og sto opp i dag kl et... Nå sitter jeg allerede og gjesper og sliter med å holde meg våken.. Og nå er kl halv åtte..... Etter en arbeidsdag er det bare og glemme og planlegge noe mer.. Da sverger jeg til sofaen og sover stort sett resten av kvelden!

hehe...å hvor jeg kjenner meg igjenn...Er så stup trøtt
hele tiden..har vert det hele svangerskapet...
Sover gjerne 12-14 timer i strekk[:D][:D]

Hvordan får du til å sove så mangen timer i strekk???
Her er det 2-3 timer så er det do besøk [:-]

sover vel 12-14 timer i døgnet tror jeg,men det skjer i ettapper... MÅ jo på do hele tia!

sov meg igjennom hele sommern jeg...ble bedre etter ca 3 mnd.men merker nå at det begynner på igjen,men det kan jo være vinteren også.[8|]

Back
Topp