Trøtt!!

MrsQuattro

Glad i forumet
Idag kom plutselig trøttheten slående over meg.. Sto å ordnet til middagen, og var så trøtt at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg.. La meg nedpå litt, og var borte i løpet av få minutter..Lå vel å sov i en 30-40 min, helt borte..
Er vel lille arvingen som jobber da.. Noen andre som har vært borti det her?

Åjada

Satt på café i dag, og holdt på å sovne over bordet mens samboeren min snakket med en bekjent. Klarte ikke en gang smile og late som om jeg fulgte med. Tok en god halvtimes, bevisstløs blund da jeg kom hjem.

Jeg er ikke generelt trøtt heldigvis - det kommer i bølger.

Er trøtt vært det siden helga. eneste jeg vil er bare sove sove sove sove... 

Trøtt ja! Absolutt! Skulle gjerne ligget på sofaen hele kvelden jeg...

Kjempe trøtt! eneste jeg gjorde forrige svangerskap var å sove og jobbe, så håper jeg har litt mer energi denne gang... og ryggen min er ikke noe god heller merker jeg [:'(]

Kjenner meg sååå godt igjen...

Er stup trøtt nå, men SKAL se litt på tv nå...

Jeg sov til og med på dagen i dag...Sov noen timer da...Kan glatt sove 4 timer og være like trøtt når jeg legger meg igjen...[8D]

her har jeg også begynt å bli stuup trøtt. nesten litt irriterende å sitte å gjespe hele tiden. Føler at den personen man prater til føler at jeg ikke hører på eller er interrisert. så det er litt leit. men duppe av innimellom, DET Gjør jeg. hehe

Godt det er flere! Var såååå trøtt idag morges.. Klokka ringte 8.30,men kom meg ikke opp før kl var godt over 10.. Og gjennom treninga idag så gjespa jeg hele tiden.. Men kan jo ha vært fordi jeg var sliten med dårlig kondis også.. hehe

måtte gå fra jobb i dag tidlig. la meg ned da jeg kom hjem. sov i 4 timer. er fortsatt like trøtt. har bare lyst til å sove...
Gi meg energi

Jeg er også skikkelig trøtt nå igjen.. Hadde tenkt å lage kake nå til min kjære kommer hjem fra dugnad her.. Men jeg har problemer med å holde øynene oppe.. Skulle tro det var midt på natta.. men jeg SKAL se på fødeprogrammet på TVN idag.. Så kanskje jeg skal lage kake, kanskje jeg blir mer våken da.. hmm

Back
Topp