Trøtt, trøtthet,trøttest!!!

Tripp trapp tresko

Blir kjent med forumet
Jeg er så ulidelig trøtt! Når klokka passerer 14, er det som å slå av våken-bryteren. Da er jeg stuptrøtt i 4-5 timer før jeg "våkner" litt igjen.. Idag sovnet jeg til og med på jobb! Er det mulig? Flere som er så trøtte at de nesten føler seg syke innimellom?
 
Ja, jeg er så trøtt at det er vondt å holde øynene åpne... Er trøtt fra jeg våkner og hele dagen på jobb. Sitter med øynene igjen i pausene bare for å hvile :) så kommer jeg hjem og klarer å holde meg våken, men det er såvidt. Må krangle med meg selv for å ikke legge meg ned å sove. Kunne sikkert sovet hele døgnet hvis jeg hadde fått lov...
 
Jeg er også trøtt, har aldri hatt for vane å sove på sofaen etter middag eller på kvelden, men nå har jeg gjort det ofte ;)
Skjønner ikke det :P
 
Samme her! Måtte stoppe på vei hjem idag, for å ha et kvarters powernap. Aldri skjedd før! :p
 
Jepp, og det var sånn forrige avangerskap også. Og når jeg er på mitt trøtteste blir jeg kvalm også.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg var det den første uka og blir trøtt tidlig på kvelden.men de siste dagene har j våknet og stått opp klokka 04!håper d fortsetter sånn!!
 
Ja, jeg er så trøtt at det er vondt å holde øynene åpne... Er trøtt fra jeg våkner og hele dagen på jobb. Sitter med øynene igjen i pausene bare for å hvile :) så kommer jeg hjem og klarer å holde meg våken, men det er såvidt. Må krangle med meg selv for å ikke legge meg ned å sove. Kunne sikkert sovet hele døgnet hvis jeg hadde fått lov...
Kunne også sovet hele døgnet! I går la jeg meg i 21 tiden, stod opp kl 09.30, var en tur hos tannlegen kl 11 også rett hjem og sove igjen ;)
 
Konstant trøtt! Går nærmest rundt med ett øye lukket he he :) Men sent på kvelden våkner jeg litt til og da kommer jeg meg selvfølgelig for sent i seng...
 
Vil sove hele tiden og har sandpapir i øynene i flere timer etter jeg har stått opp :sleep011
Håper det går bedre etter hvert!
 
Eg og e trøtt trøtt trøtt !! Søv når minsten søv, to lurer for dagen og i tilleg sovne eg når gubben e kommen heim! Da e heilt gale... Å reisa å handla e eit ikkje tema då eg rett og slett e så utrulig trøtt... Har kvalme og diaré i tillegg! Sukk..
 
Ja! Sliter så enormt med å holde meg våken noen ganger... Har første nattevakt på 2 måneder nå, og dette blir en laaaaaang vakt for å si det sånn .... Zzzzzzz.....
 
Jeg er også sinnsykt trøtt om dagen. Når jeg kommer hjem fra jobb er det å spise middag også legge seg på sofaen og sove en time eller to;)
 
Trøtt, ja. Har måttet sove på ettermiddagen i helgene og noen kvelder etter jobb. Har sovet forferdelig lite/dårlig de to siste nettene. Vet ikke hvorfor, har ikke hatt noen smerter eller spesielt ubehag.
 
Back
Topp