Trøtt, trøttere enn trøttest!!

1rosa+spire?

Glad i forumet
Det er ikke mulig å være så trøtt! Kan ikke huske jeg var det med Emilie :O

Jeg sover så godt om nattan, men føler meg trøtt hele dagen! Selv om jeg har fått sovet i 10-12 timer, og at på til sovet en lur med Emilie på 2 timer.... Så er jeg suuuuuper trøtt og vil bare sove mere :( Trur trøttheta har nådd toppen nå ja! Gjeeeeeesp...

Det er jeg også.. tillegg vondt i hodet, verker og magen:/
Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Er også veldig trøtt for tida ,mangler energi .. Legger meg litt tidligere men våkner tidlig forsåvidt .pga jeg må på do..

Jeg er også utrolig trøtt, kan heller ikke huske at jeg var så trøtt sist gang. Har null energi i tillegg, så er blitt sofasliter delux :) trodde jeg skulle klare å støvsuge i dag, men neida :(

Hehe jeg har nå nettopp laga middag og vi spiste og kosa oss alle mann....

Menne nå føler jeg for å sove litt igjen :laughing025

Kjenner meg igjen ja,kan sove hele dagen omentrent:-/

jeg er stup trøtt, men spesielt i dag som jeg er hjemme med febersyk jente... håper hun sover det av seg og er bedre i morgen...

eg o føle trøttheten e værre nå enn sist....
tenkte kanskje det va pga eg har slutta og drikka pepsi max :)

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Trøtt ja. Og med en gutt som får tenner, og nettopp tilbake på jobb, så blir det tidlige kvelder ja! Takk og farvel til sosialt liv for en stund:(

Kjenner meg igjen ja. Og har en syk gutt som sover dårlig om natta. I natt sov jeg bare 3-4 timer. Fikk sovet 2 timer mens han hadde duppen sin da... Blir tidlig ikveld!

Kjenner meg igjen ja. Og har en syk gutt som sover dårlig om natta. I natt sov jeg bare 3-4 timer. Fikk sovet 2 timer mens han hadde duppen sin da... Blir tidlig ikveld!

Uff da! Her trur vi Emilie får 2 år jekslene sine! Full diare brått og små feber :O Jeg som trudde jeg kunne slappe av på sofaen når gubben kom hjem!!! :O Og nå ser det ut som gubben skal bli syk oxo :O

Uff da! Her trur vi Emilie får 2 år jekslene sine! Full diare brått og små feber :O Jeg som trudde jeg kunne slappe av på sofaen når gubben kom hjem!!! :O Og nå ser det ut som gubben skal bli syk oxo :O
Ånei, uff og uff. Håper han ikke blir syk. er det ikke typisk at alt skjer på én gang? :-/

Back
Topp